וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לצד שכונת וילות ברמת גן: 8 מגדלים ו-584 דירות, מחציתן לשכירות

17.7.2023 / 11:47

החל השיווק בפרויקט שעוטף את שכונת הוילות בקרית קריניצי ברמת גן - ומציע 584 דירות חדשות ב-8 מגדלים בגובה 17 קומות במרחק נסיעה של מספר דקות מתל השומר וקרבה לקו הסגול של הרכבת הקלה. מחצית מהדירות מיועדות לשכירות ארוכת טווח

פרויקט קריניצי ברמת גן של חברת רמי שבירו. יח"צ,
פרויקט קריניצי ברמת גן של חברת רמי שבירו/יח"צ

חברת רמי שבירו מדווחת כי החלה בשיווק פרויקט קריניצי ברמת גן, המונה כ-584 יחידות דיור חדשות ב-8 מגדלים חדשים בני 15 ו-17 קומות.

הפרויקט עוטף את שכונת הוילות בקרית קריניצי, וממוקם במרחק נסיעה של דקות אחדות מתל השומר, עם נגישות מצוינת וקרבה לקו הסגול של הרכבת הקלה ולעורקי תחבורה מרכזיים. בסביבה הקרובה ישנם מוסדות ציבור, בתי ספר, גנים, גינות ועוד.

הדירות בפרויקט מגיעות במפרט של 3 חדרים, 5 חדרים, 5.5 חדרים, 6 חדרים, מיני פנטאוזים, דירות גן ופנטהאוזים מפוארים הכוללים בריכת שחייה ותקרות גבוהות. הדירות מרווחות ומשודרגות וכוללות בין היתר מרפסת לכל דירה, כאשר חלק מהמרפסות מקורות. מרבית הדירות זוכות לנוף למרחבים פתוחים, לכל בניין חניון תת קרקעי לדיירים, לובי מפואר ו-3 מעליות.

על פי קבוצת רמי שבירו, מחירי הדירות יחלו לרגל ההשקה במחיר הנמוך ממחיר השוק - 2,840,000 שקל. כמו כן, לדבריהם, מדובר במבצע לזמן מוגבל.

פרויקט קריניצי ברמת גן של חברת רמי שבירו. יח"צ,
פרויקט קריניצי ברמת גן של חברת רמי שבירו/יח"צ

בפרויקט הנוכחי בחרו בשבירו להצטרף לטרנד המבטיח של עולם הנדל"ן - ולהציע כמחצית מהדירות בפרויקט לשכירות לטווח ארוך, כאשר המחצית הנוספת מוצעת למכירה בשוק החופשי. זו הפעם הראשונה שקבוצת רמי שבירו מבצעת את הצעד הזה.

רמי קדמי, סמנכ"ל שיווק ומכירות קבוצת רמי שבירו: "אנחנו בשבירו שמחים להמשיך ולהוביל את הענף עם פרויקטים חדשים ומוצלחים שאנחנו מציעים ללקוחותינו. פרויקט קריניצי ברמת גן מביא רוח חדשה לאזור כולו ומציע דירות ברמה הגבוהה ביותר במחירים אטרקטיביים במיוחד לצד בשורות כמו שכירות לטווח ארוך ששם את הקבוצה בראשית החדשנות של עולם הנדל"ן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully