וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חולון ממשיכה להתחדש: 270 דירות חדשות על חשבון 101 ישנות

מחדשים את חולון: לאחר שזכתה במכרז לקידום 2 מתחמי פינוי בינוי בעיר, חברת אורון נדל"ן תבנה כ-270 דירות ב-5 בניינים חדשים - על חשבון 101 דירות ישנות בבניינים ותיקים

חברת אורון נדל"ן מודיעה על זכייתה במכרז לקידום 2 מתחמי פינוי בינוי בעיר חולון - במסגרתם יהרסו סה"כ 101 דירות ישנות בעיר, ויבנו 267 דירות חדשות סך הכול.

הפרויקט הראשון יבנה ברחוב חנקין בעיר, במסגרתו צפויות להיהרס 53 יחידות דיור קיימות בבנייני מגורים בני 3 קומות עם שילוב של קומת מסחר - ובמקומן ייבנו כ-145 דירות חדשות ב-2 בניינים בני 12 קומות עם שילוב של קומת מסחר.

דיירי הפרויקט יקבלו דירה חדשה עם תוספת של 12 מ"ר ותכלול חדר ממ"ד ומרפסת שמש בשטח של כ-12 מ"ר נוספים. בנוסף, יינתן מקום חנייה צמוד ומחסן.

התחדשות עירונית של אורון נדל"ן בחולון. גל-מצליח אדריכלים,
התחדשות עירונית של אורון נדל"ן בחולון/גל-מצליח אדריכלים

הפרויקט השני של החברה בעיר יהיה ברחוב ביאליק. בפרויקט זה צפויות להיהרס 48 יחידות דיור קיימות בבנייני מגורים בני 4 קומות - ובמקומן ייבנו כ-124 דירות חדשות ב-3 בניינים בני 10 קומות.

שני הפרויקטים שמקודמים ע"י חברת אורון נדל"ן נהנים מיתרון משמעותי בהיבט קיצור זמני הקמת הפרויקט, היות והעיריה אישרה את התב"ע (תכנית ח/619) וכעת יכולה החברה לצאת מיד להליך תכנון מפורט עבור הפרויקט.

גל קסטל, משנה למנכ"ל באורון נדל"ן: "אורון נדל"ן צומחת משמעותית בתחום ההתחדשות העירונית ואנחנו גאים להביא את הניסיון והיכולות שלנו גם לפרויקטים בחולון. אין ספק כי מדובר בתהליך משמעותי ואנחנו גאים להוביל אותו עבור הדיירים".

את הפרויקטים יתכננו האדריכלים קובי גל וורד מצליח ממשרד גל - מצליח אדריכלים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully