וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוני בראל מונה לסמנכ"ל השיווק והמכירות בחברת אזורים

16.7.2023 / 13:30

יוני בראל, סמנכ"ל המכירות של חברת אזורים, מונה השבוע לכהן גם בתפקיד סמנכ"ל השיווק של החברה וימלא את שני התפקידים. בתקופת כהונתו של בראל כסמנכ"ל מכירות באזורים, החברה הגיעה לשנות שיא במכירות

יוני בראל, סמנכ"ל השיווק והמכירות בחברת אזורים. תמר מצפי,
יוני בראל, סמנכ"ל השיווק והמכירות בחברת אזורים/תמר מצפי

יוני בראל (32), סמנכ"ל המכירות של חברת אזורים מונה השבוע לכהן גם בתפקיד סמנכ"ל השיווק של החברה וימלא את שני התפקידים. בראל מחליף את קודמו בתפקיד, גיל גורביץ', אשר כיהן בתפקיד סמנכ"ל השיווק ב-6 השנים האחרונות ועזב לאחרונה עקב רילוקיישן.

בראל, מכהן בשנים האחרונות כסמנכ"ל המכירות של אזורים ולפני כן כחבר הנהלה וכמנהל המכירות הארצי של החברה. במסגרת הפיתוח העסקי של החברה אמון בראל על מכירות החברה.

את תחילת דרכו בעולם הנדל"ן עשה לפני מעל לעשור במכירות, בחברת השיווק הוותיקה - אמבסדור. בשנת 2018 החל לעבוד באזורים. בשנים האחרונות, בראל היה אמון על מכירה של כ-5,000 יח"ד בעשרות רבות של פרויקטים במקביל לתכנון ולקידום פרויקטים בהיקף דומה.

פרויקט התחדשות עירונית בחיפה נווה דוד של חברת אזורים. 3Division,
פרויקט התחדשות עירונית בחיפה נווה דוד של חברת אזורים/3Division

מאז שנת הקורונה, הצליח יוני להביא את ענף הנדל"ן לעולם מכירה חדשני ויצירתי, ולמרות האתגרים במהלך שנת 2020 שהציבו הסגרים והמגבלות השונות, יוני קידם לראשונה מבצע מכירות בשיתוף "חבר" של מכירת דירות באונליין במבצע שלא נראה כמותו בארץ בנדל"ן.

בפרויקט "MOMENT" של אזורים בבת ים - נרכשו בתוך יומיים כ-480 דירות באונליין בהיקף של כמיליארד שקלים. כמו כן יוני אחראי למבצעי מכירות נוספים של פרויקט היוקרה Exchange Ramat-Gan שם הוביל להקמתם של משרדי מכירות דיגיטליים וחדשניים המאפשרים חווית קנייה שונה עבור הרוכשים.

בתקופת כהונתו של בראל כסמנכ"ל מכירות באזורים, החברה הגיעה לשנות שיא במכירות עם ממוצע של כ-1000 יח"ד בשנה, במשך שלוש שנים רצופות.

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
הפרויקט של חברת אזורים Living בשכונת בן שמן החדשה בעיר לוד. הדמיה - 3Division,
הפרויקט של חברת אזורים Living בשכונת בן שמן החדשה בעיר לוד/הדמיה - 3Division

במסגרת תפקידיו כסמנכ"ל השיווק והמכירות של אזורים, בראל יהיה אמון בנוסף על תחום השיווק ויחסי הציבור של החברה ושיווקם של פרויקטים למגורים, לרבות בתחום ההתחדשות העירונית - תחום אותו החברה סימנה כמנוע הצמיחה העיקרי שלה.

כמו כן, בראל יהיה אחראי על פעילות הפרויקטים קרן הריט "אזורים Living" המתמחה בדיור להשכרה לטווח ארוך וכיום מנוהלת על ידי המנכ"ל ערן ענבים.

יוני בראל, סמנכ"ל השיווק והמכירות של אזורים: "אני מודה על האמון שזכיתי לו מהחברה ונרגש להמשיך ולהוביל את אזורים בדרכה כמותג הנדל"ן המוביל בישראל. בשנים האחרונות אזורים הרחיבה עוד יותר את פעילותה בכל רחבי הארץ ובין היתר בפעילות התחדשות עירונית, רכישת קרקעות וקידום פרויקטים בפריסה ארצית רחבה ולרבות בערים ירושלים, נתניה, הרצליה, ת"א, חיפה ועוד. נמשיך להוביל במרץ את שוק הנדל"ן למגורים, זאת בשילוב גישות מכירה ושיווק חדשניים ומתקדמים תוך שאנו יוצרים ערך אמיתי ללקוחות החברה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully