וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

על פארק, בסמוך לים: השכונה המסקרנת שתשנה את פניה של אשדוד

בשיתוף עמרם אברהם

20.7.2023 / 11:23

"הצפון החדש של אשדוד" מתחיל לשנות את פניו, לאחר שנים רבות ללא בנייה חדשה. על הפרק: 28 בניינים בנגישות גבוהה, חלל עבודה ואפילו מתחם נינג'ה פרטי. צפו בכתבה המצולמת

בווידאו: שכונת בית בפארק לכיש החדשה שתיבנה באשדוד/עריכה: גלעד מן מנהיים

השכונה החדשה בית בפארק לכיש התיבנה ברובע חדש בחלקה הצפוני של העיר אשדוד, בסמוך לשפך נחל לכיש ולפארק לכיש המשתרע על שטח של כ-650 דונם ומהווה את הריאה הירוקה של העיר הדרומית.

השכונה תשמש שער כניסה לפארק לכיש ותחבר בינו לבין העיר אשדוד. ברובע החדש מתוכננות כ-2,700 יחידות דיור, מתוכן 1,564 יחידות דיור של חברת עמרם אברהם.

שכונת בית בפארק לכיש, אשדוד. הדמיה: studio84,
פרויקט הוליסטי משנה עיר/הדמיה: studio84
שכונת בית בפארק לכיש, אשדוד. הדמיה: studio84,
במרכז כל מתחם ייבנה פארק פרטי לרווחת הדיירים/הדמיה: studio84

מדובר בהחלט בפרויקט הוליסטי משנה עיר. את המתחם המרכזי בשכונה - One stop shop, יוזמת ומבצעת קבוצת עמרם אברהם. 28 בניינים בנגישות גבוהה עם 1,564 יחידות דיור ייבנו. במרכז כל מתחם ייבנה פארק פרטי לרווחת הדיירים ובו מענה מקיף לכלל הגילים עם מתחם נינג'ה, אזור לפילאטיס ויוגה ומכשירי כושר. גם מועדוני דיירים או חללי עבודה משותפים ב-indoor.

שכונת בית בפארק לכיש, אשדוד. הדמיה: studio84,
1,564 יחידות דיור ייבנו בשכונה החדשה/הדמיה: studio84
שכונת בית בפארק לכיש, אשדוד. הדמיה: studio84,
השכונה תיבנה בסמוך לשפך נחל לכיש ולפארק לכיש/הדמיה: studio84

כך לדוגמא הרוכש הפוטנציאלי יוכל לרדת לעבוד למטה בחלל העבודה והילד יוכל לשחק בפארק הפרטי של אותו מתחם. כמו כן תוכננו מקלחות חוץ לרווחת הדיירים שיוכלו לרחוץ בחוץ לאחר בילוי בים.

אסף חמו, סמנכ"ל השיווק והמכירות של קבוצת עמרם אברהם: "החברה היא ראש החץ שמוביל את הקמת השכונה החדשה בעיר שתכלול כ-2,700 יח"ד, מתוכן החברה מקימה 1,600 יח"ד. השכונה תהפוך להיות הצפון החדש של העיר אשדוד ותכלול עירוב שימושים לטובת הדיירים כולל גם היקף נרחב של מסחר, תעסוקה פנאי ומתקני ספורט מתקדמים וכן פארקים ירוקים. המיקום האסטרטגי עם נגישות גבוהה לתחבורה ציבורית וכן להולכי רגל ואופניים יסייע בפיתוח השכונה ומתאים למגוון קהלי יעד ובפרט לזוגות צעירים. החברה החלה בהצלחה רבה את שלב הפריסייל, ומציעה הטבות לרוכשים בשלבים המוקדמים של הקמת הפרויקט".

המטרופולין האשדודי כולו עתיד לשנות את פניו, לצמוח ולהפוך לעיר עם למעלה מ-300 אלף תושבים. יש לציין כי מתוכננים שני מחלפים חדשים על מנת לייעל את התנועה וזרימתה אל ומחוץ לעיר.

בשיתוף עמרם אברהם
  • עוד באותו נושא:
  • אשדוד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully