וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כיצד יראה המרלו"ג המשוכלל בתעשיית האופנה הישראלית?

16.7.2023 / 10:24

בהשקעה של מעל ל-220 מיליון שקל: הונחה אבן הפינה למרלו"ג החדש של דלתא בקיסריה. המרלו"ג האוטומטי החדשני ישתרע על שטח של כ-17,000 מ"ר וייחשב כמשוכלל ביותר בתעשיית האופנה הישראלית

המרלו"ג העתידי של דלתא: מהמתקדמים בעולם. הדמיה - טרימדיה,
המרלו"ג העתידי של דלתא: מהמתקדמים בעולם/הדמיה - טרימדיה

הונחה אבן הפינה: חברת האופנה הישראלית, דלתא, מרחיבה את עסקיה ומוסיפה מרלו"ג משוכלל נוסף למרכז הלוגיסטי בפארק העסקים החכם של קיסריה.

את המרלו"ג האוטומטי החדש שגובהו יהיה כ-34 מטרים והוא ישתרע על פני שטח של כ-17,000 מ"ר תקים החברה לנכסי קיסריה בהשקעה של מעל ל-100 מיליון שקל ובהתאמה מלאה לצרכיה הייחודיים של דלתא. זאת, בנוסף לכ-120 מיליון שקל שתשקיע דלתא בהתקנת מערכות אוטומציה, מידוף וניהול מלאי מהמתקדמות בתעשיית האופנה העולמית. המרלו"ג יאפשר אחסנה של כ-10 מיליון פריטים והוא יתמוך ויספק מענה לצמיחה העתידית של החברה.

החברה לנכסי קיסריה צפויה להשלים את תהליך הבנייה בעוד כשנתיים. לפי ההסכם עליו חתמו החברות, דלתא תשכור את המרלו"ג לתקופה של 25 שנים.

טקס הנחת אבן הפינה: המרלו"ג החדש של דלתא. ליה להב אמיר,
טקס הנחת אבן הפינה: המרלו"ג החדש של דלתא/ליה להב אמיר

באירוע הנחת אבן הפינה למרלו"ג החדש שנערך בסוף השבוע האחרון נכחו ענת בוגנר, מנכ"לית דלתא ישראל מותגים בע"מ, יוסי חג'ג', משנה למנכ"ל, ערן גלבוע, סמנכ"ל לוגיסטיקה, מיכאל כרסנטי, מנכ"ל החברה לפיתוח קיסריה והחברה לנכסי קיסריה, רן אלישע, סמנכ"ל החברה לנכסי קיסריה, שאולי אלסברג, סמנכ"ל הנדסה, ומנהלים בכירים נוספים של החברות השותפות לפרויקט.

במהלך הטקס החגיגי הודה כרסנטי להנהלת דלתא על הבחירה להמשיך לצמוח בתוך הפארק החכם של קיסריה וציין: "הבחירה של דלתא, שהתחילה בקטן אבל עם חלום ענק אי שם לפני כמעט 5 עשורים והיום מוצריה משווקים במדינות רבות בעולם, להקים את המרלו"ג החדשני הנוסף שלה בפארק העסקים קיסריה היא ללא ספק הבעת אמון ביכולות ובאיכות, בניסיון הרב ובהתמחות הייחודית של החברה לנכסי קיסריה בהקמה יעילה של מבנים בהתאמה מלאה".

ענת בוגנר, מנכ"לית דלתא ישראל מותגים, ציינה: "החברה מממשת את אסטרטגיית הצמיחה
וההתרחבות, במותגי הליבה, לצד גידול משמעותי בהיקף הפעילות עם הבאתו של המותג המוביל בעולם. הקמת המרלו"ג החדש, שמטרתו לתמוך ולתת מענה לצמיחת החברה, מביאה את הבשורה עם הקמת מערך לוגיסטי מהמתקדמים בעולם לתפעול סינרגטי ויעיל".

  • עוד באותו נושא:
  • נדל"ן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully