וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חתיכת דיל: רוצים לגור באחוזה של בוב דילן?

גיא משיח, לונדון

16.7.2023 / 9:12

בוב דילן מציע למכירה את האחוזה היפיפייה שלו בסקוטלנד. מדובר באחוזה שהיא מקור בלתי נדלה של השראה: בת 100 שנים ו-16 חדרים, על שטח בנוי של כ-2,000 מ"ר באמצע יער. מה המחיר? האמת, לא כזה נורא

בוב דילן מופיע בהייד פארק, לונדון, יולי 2019. Dave J Hogan, GettyImages
בוב דילן מוכר את האחוזה המפוארת שלו/GettyImages, Dave J Hogan

רוצים לכתוב כמו בוב דילן? אולי זה מה שיעזור לכם: היוצר האגדי, בוב דילן בן ה-82, מציע בימים אלו למכירה את האחוזה היפיפייה שלו בסקוטלנד - הכוללת לא פחות מ-16 חדרים, ומשתרעת על שטח בנוי של כ-2,000 מ"ר, באמצע יער ענק המוכרז כפארק לאומי, כך שלקונה המאושר מובטחים: שקט, פרטיות וציוץ של ציפורים.

ובכמה דילן מוכר את הפנטזיה הזאת? קצת פחות ממחירה של דירת פנטהאוז בתל אביב - 3 מיליון ליש"ט בלבד, השווים כיום כ-14 מיליון שקל. כך, דיווח בסוף השבוע האחרון הטיימס הלונדוני.

האחוזה של בוב דילן מוצעת למכירה. knightfrank,
האחוזה של בוב דילן מוצעת למכירה/knightfrank
האחוזה של בוב דילן מוצעת למכירה. knightfrank,
האחוזה של בוב דילן מוצעת למכירה/knightfrank

ואם המחיר לא שכנע אתכם - באחוזה יש גם 3 קוטג'ים להשכרה, שכל אחד מהם מושכר כיום בכ-15 אלף שקל לחודש. האחוזה נרכשה על ידי בוב דילן ואחיו דיוויד צימרמן לפני כ-17 שנה, ומוצעת כאמור למכירה.

במידה ואתם דואגים שדילן יהפוך להומלס, הסירו דאגה מלבכם: ליוצר האמריקאי-יהודי יש וילה נוספת ולא פחות מרשימה, "קו ראשון לאוקיינוס", במאליבו קליפורניה, וכן חווה חקלאית ענקית במיניסוטה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully