וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תשנה את פניה בשנים הקרובות: העיר הצפונית ממשיכה להתחדש

13.7.2023 / 12:32

על פי תוכנית המתאר העירונית שפורסמה לאחרונה, העיר קרית אתא צפויה לשנות את פניה בשנים הקרובות ולהוסיף לשטחה עשרות אלפי דירות תוך במהלך העשור הבא. בינתיים, אושרה תכנית התחדשות להקמה של כ-400 דירות חדשות

מיכאל פישר בנייה. ShutterStock
תשנה את פניה בשנים הקרובות: העיר הצפונית ממשיכה להתחדש/ShutterStock

העיר שהכריזה כי תשנה את פניה בשנים הקרובות - ממשיכה להתחדש: גשם החזקות מודיעה היום (ה') על זכייה במכרז יזמים בפרויקט התחדשות עירונית גדול בקרית אתא, הכולל פינוי של 84 דירות ישנות והקמה של כ-400 יחידות דיור חדשות ב-3 או 4 בניינים.

בעלי הדירות שיפונו בפרויקט יקבלו תוספת של כ-20 מ"ר, מרפסת שמש, חניה, מחסן ושדרוג לקומה גבוהה יותר, תוך שמירה או שדרוג כיווני אוויר. בבניין החדש ייבנה לובי מפואר, הכולל ריהוט ופינת ישיבה מעוצבות, מועדון דיירים מאובזר ופינות גינון מעוצבות בהיקף המתחם. כמו כן, הדיירים יקבלו מעטפת תמיכה מלא מגשם לרבות עזרה במציאת דיור חלופי, שינוע, אריזה, עיצוב פנים ועוד.

הפרויקט הינו בייזום, תכנון וביצוע מלא של גשם החזקות. בחברה משערים כי עלות ההקמה תהיה כ-500 מיליון שקל.

עשרות אלפי דירות חדשות במהלך העשור הבא

תכנית זו מצטרפת למגמה של התחדשות בשנים האחרונות בקרית אתא, כאשר העיר מקדמת בשטחה פרויקטים רבים של פינוי בינוי. במסגרת הפרויקטים הללו בניינים ישנים ונמוכים נהרסים ובמקומם נבנים בנייני מגורים חדשים הכוללים מאות יחידות דיור חדשות תוך עירוב שימושים ושמירה על ערכי השכונה.

פרויקטים אלו מחזקים את תכנית המתאר העירונית של קרית אתא שפורסמה לאחרונה, ומדברת על פוטנציאל הקמה של עשרות אלפי יחידות דיור חדשות תוך כ-15 שנה בלבד, אשר עתידות לשנות את פניה של העיר קרית אתא.

לאחרונה, הודיעה קבוצת גשם החזקות על שיתוף פעולה אסטרטגי עם קבוצת משקיעים מברזיל, מהקבוצות האמידות ביותר בדרום אמריקה אשר תכנס כשותפה בפרויקטים של החברה ברחבי הארץ בהיקף של 500 מיליון שקל.

מקבוצת גשם נמסר: "אנו מברכים על הזכייה במכרז להתחדשות עירונית ומצפים לשפר את חייהם של עשרות הדיירים הקיימים במתחם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully