וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בטקס מרגש ברעננה: 138 דירות נהרסו ופינו מקומן ל-355 חדשות

פרויקט ההתחדשות העירונית הגדול ביותר ברעננה, של חברת קידר, יצא לדרך בטקס מרגש שהתקיים לעיני כ-500 משתתפים. במסגרת הפרויקט ייבנו 355 יחידות דיור ב-6 בניינים חדשים בסמוך לפארק רעננה

התחדשות עירונית ברעננה. 3divion,
התחדשות עירונית ברעננה/3divion

לעיני כ-500 משתתפים מרוגשים, התקיים אתמול טקס הריסה של 138 דירות ישנות ברחוב גאולה ברעננה, שהוציא לדרך את פרויקט התחדשות העירונית הגדול ברעננה, בהובלת חברת קידר Vision.

כאמור, מדובר בפרויקט פינוי-בינוי הגדול ביותר בעיר, הכולל הקמה של 355 דירות ב-6 בניינים בסמוך לשכונת נווה זמר, ופארק רעננה. תמהיל הדירות בפרויקט מגוון וכולל דירות בנות 3 חדרים עד 6 חדרים, פנטהאוזים ודירות גן.

"באזור שבו גדלנו משפחתי ואני"

לדברי טל קידר, מנכ"ל חברת קידר, "היום זה אחד מהימים האלו, שמגשימים בהם חלומות, אני חושב שהפרויקט הזה הוא אבן הדרך המשמעותית בתולדות החברה, להתחיל בביצוע פרויקט ההריסה ובניה הגדול ביותר ברעננה, לחדש את פני רעננה, באזור שבו גדלנו משפחתי ואני, זה אירוע מרגש ברמה שאין לתאר".

טקס הריסת הבניינים ברחוב גאולה ברעננה. יח"צ,
טקס הריסת הבניינים ברחוב גאולה ברעננה/יח"צ

"בתור מי שמכיר היטב את השכונה הזו, זו לא פחות משליחות, יש פה פוטנציאל אדיר, אנחנו נהפוך את השכונה הזו לחוד החנית של רעננה, אנחנו נבנה פה בסטנדרטים הראויים והכי גבוהים של קידר כמו שאנחנו יודעים, נזרים לפה דם חדש, יהיו פה משפחות צעירות עם ילדים שישחקו פה בגינות וגם הדיירים הותיקים יוכלו לגור פה בבניינים חדישים עם תשתיות חדשות ולא עוד בתים שמטים ליפול".

הפרויקט תוכנן ע"י האדריכלים א. ב. רוטמן.

התחדשות עירונית ברעננה. 3divion,
התחדשות עירונית ברעננה/3divion

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully