וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נערכים לבחירות בתל אביב: היכן תנוהל האופרציה של ועדת הבחירות?

12.7.2023 / 12:58

לא משנה אם מדובר בבחירות מקומיות או ארציות, ההכנה אליהן דורשת אופרציה שלמה, המנוהלת על ידי מערכת הבחירות המקומית בכל עיר. היכן מתנהלת האופרציה הזו בעיר השנייה בגודלה בישראל?

פארק עתידים תל אביב. צילום - רון איילון, אתר רשמי
פארק עתידים תל אביב/אתר רשמי, צילום - רון איילון

משרדים בשטח של כ-600 מ"ר בשני בניינים נפרדים: ועדת הבחירות המקומית בתל אביב מודיעה כי החלה את פעילותה לקראת הבחירות המוניציפאליות שיתקיימו בחודש אוקטובר הקרוב - לאחר ששכרה משרדים בפארק עתידים תל אביב.

כאמור, מדובר על משרדים בשטח כ-600 מ"ר בשני בניינים נפרדים בפארק העסקים, כאשר ההסכם שנחתם בין פארק עתידים לעיריית תל אביב הינו לשנה. אחת הדרישות המרכזיות של ועדת הבחירות הייתה לוקיישן עם אבטחה הדוקה, כדי להבטיח שמירה קפדנית של תיבות הקלפי בתום יום הבחירות, כמו כן מיקום בעל נגישות אסטרטגית ושטחי אחסון נוחים.

הועדה, בניהולו של זוהר צ'סקוב, הודיעה כי תנהל מהמשרדים ששכרה בפארק עתידים בתל אביב את כל האופרציה של מערכת הבחירות המקומית. בדיקת מיקומי הקלפיות, גיוס, איוש והדרכת בעלי התפקידים ליום הבחירות, פיקוח על מהלך ההצבעה ביום הבחירות, קליטת תוצאות ההצבעה ועוד.

תמונות בחירות ת"א- בי"ס תל נורדאו, 30 באוקטובר 2018. אבי כהן
תל אביב נערכת לבחירות המקומיות/אבי כהן

לדברי אייל גרין, מנכ"ל פארק עתידים תל אביב: "אנחנו מעניקים את היתרונות של פארק עסקי הממוקם בתל אביב במחירים מאד תחרותיים, שהם כמחצית ממחירי השוק במרכז העיר. זו הסיבה שאנו זוכים לביקוש גבוה לשטחי משרדים ושטחי מסחר. כמו כן, הפארק מעניק גמישות ודינאמיות רבה שמתאימה למגוון רחב מאוד של עסקים. בנוסף, יש אצלינו כ-4,000 מקומות חניה ואבטחה מסביב לשעון. אני שמחים שוועדת הבחירות של עיריית תל אביב, בחרה להתמקם אצלינו בפארק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully