וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סוף לפקקים על כביש החוף? בירת השרון עולה על רשת המטרו

העיר הגדולה באזור השרון, הממוקמת לאורכו של כביש החוף לכיוון דרום, תחובר לשני צירים של מערכת תחבורה עתירת נוסעים להרצליה וכפר סבא ברכבת קלה, ולרשת המטרו המתוכננת, שתקל על ההגעה לתל אביב וגוש דן

רכבת תחתית מטרו בפריז. ShutterStock
נתניה עולה על רשת המטרו/ShutterStock

בשורה לתושבי נתניה והסביבה בפרט ונוסעי כביש החוף בכלל: העיר הגדולה באזור השרון, נתניה, תחובר לצירי הסעת המונים של הרכבת הקלה ולרשת המטרו המתוכננת, בצעד שיקל משמעותית על עומסי התנועה הכבדים בכביש החוף בשעות הבוקר.

צירי התחבורה החדשים יאפשרו התניידות מיטבית בין ערי המטרופולין תל אביב ונתניה, דבר שיסייע יקל על תושבי האזור כולו, וכן את מימושן של עשרות אלפי יחידות הדיור המתוכננות במסגרת ההתחדשות העירונית הנרחבת בנתניה ובמסגרת השכונות החדשות. כמו כן, הצירים החדשים יאפשרו את פיתוח התשתית התעסוקתי הנרחב לעיר

"העיר הראשונה שתצא מהפקקים"

צירי תחבורה אלה מתווספים לפרויקטי התחבורה נוספים שאושרו בנתניה בחודשים האחרונים, כביש 561 ומחלף אילנות שיחברו את נתניה לכבישים 2 ו-4, כביש 57 שיחבר את נתניה לכביש 6, הרחבת מחלף פולג ופיתוח מחלף חבצלת שיצור כניסה צפונית נוספת לעיר.

הפרויקט קודם ביוזמת ראש עיריית נתניה, מרים פיירברג איכר, משרד התחבורה ובביצוע של חברת נתיבי איילון. שרת התחבורה מירי רגב נענתה לבקשתה של ראש עיריית נתניה פיירברג איכר לנוכח הגידול הצפוי במספר התושבים בעיר.

ראש עיריית נתניה, מרים פיירברג איכר: "בשורה היסטורית לנתניה, פרויקט הרכבת הקלה והמטרו יביאו לשינוי דרמטי בעומסי התנועה באזור. הבטחתי וקיימתי, נתניה תהיה העיר הראשונה שתצא מהפקקים. מעט פעמים שלראש עיר יש אפשרות לעצב את העתיד. מערכת הסעת המונים, רכבת קלה ומטרו, יאפשרו בניית שכונות חדשות וישחררו את נתניה מהפקקים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully