וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בירת ההתחדשות: הדיירים חתמו, כ-400 דירות יוקמו בירושלים

11.7.2023 / 16:55

מהפכת ההתחדשות העירונית בירושלים ממשיכה: חברת אזורים מודיעה כי בתוך פחות מחודש הגיעה ל-75% חתימות מבעלי הדירות - מה שמוציא לדרך את הפרויקט שלה במתחם גולומב בעיר

הדמיה - פרויקט התחדשות עירונית במתחם גולומב בירושלים. קולקר קולקר אפשטיין אדריכלים,
הדמיה - פרויקט התחדשות עירונית במתחם גולומב בירושלים/קולקר קולקר אפשטיין אדריכלים

בתוך פחות מחודש מתחילת תהליך החתמת הדיירים: חברת אזורים מכריזה היום (ג') על הגעתה ללמעלה מ 75% חתימות של בעלי הדירות ברחוב גולומב 23 בירושלים, ויציאתו לדרך של פרויקט ההתחדשות העירונית במתחם, הכולל הקמה של כ-400 דירות חדשות.

על פי התכנית, חברת אזורים צפויה להרוס 112 יחידות דיור קיימות במתחם, ולהקים תמורתן 389 יחידות דיור בשלושה מגדלי מגורים בני 21 ועד 29 קומות. שטח המתחם המדובר משתרע על פני 17 דונם, הכוללים מעל 8 דונם למגורים ומעל 8 דונם כשטח ציבורי פתוח.

השכונה בה יקום הפרויקט ממוקמת במרחק קילומטרים בודדים ממקומות התרבות בעיר: מוזיאון ישראל, מתחם הטבע והמדע ותיאטרון ירושלים. וממוקמת במרחק קצר מקניון מלחה, פארק דניה, היכל הספורט גולדברג - מגרש מלחה ופארק גנים בוסתניה. בנוסף, הפרויקט נמצא על ציר הרכבת הקלה.

התב"ע שאושרה ובתוקף במתחם המתוכנן, תאפשר בניית פרויקט יוקרתי, המשלב בניה איכותית לצד שטח ציבורי הפתוח לרווחתם של הדיירים במתחם.

פורטפוליו של התחדשות עירונית ירושלים

פרויקט זה מתווסף לפורטפוליו פרויקטי ההתחדשות העירונית העשיר של חברת אזורים בירושלים. לחברה פעילות ענפה ומשמעותית בעיר ובימים אלו נמצאת החברה בשלב הגשת היתר במתחם שלום יהודה הנמצא בסמוך לדרך חברון, במתחם מתגוררים 48 דיירים בארבעה בנייני רכבת ותיקים ויזכו לעבור לבניינים חדשים שיכילו 144 יחידות דיור חדשות. בנוסף, לחברה עוד פרויקטים בשלבי תכנון וביצוע בירושלים בקרית יובל, בשכונת הקטמונים ברחוב סן מרטין ועוד.

חברת אזורים בחרה במשרד קולקר קולקר אפשטיין אדריכלים, שתכנן את שלב התב"ע במתחם, לקדם גם את היתר הבניה במתחם. המשרד, נשכר על ידי אזורים גם כדי לטפל במתחם פינוי בינוי נוסף שהחברה מקדמת ברחוב גוואטמלה, הגובל במתחם גולומב.

קידומם של שני מתחמים סמוכים, מתחם גוואטמלה ומתחם גולומב, יאפשר למצות את הפוטנציאל באזור זה, ולהופכו ל-"שכונת אזורים" ולאזור מגורים יוקרתי ומבוקש.

חברת אזורים זכתה לקדם את המתחם לאחר הליך של מכרז יזמים מסודר שנעשה ע"י עו"ד מיכל ליבן קובי המייצגת את דיירי המתחם.

איל טישל, סמנכ"ל התחדשות עירונית באזורים. ינאי אלפסי,
איל טישל, סמנכ"ל התחדשות עירונית באזורים/ינאי אלפסי

איל טישל, סמנכ"ל התחדשות עירונית בחברת אזורים: "אנחנו שמחים על האמון שהדיירים העניקו לנו במתחם ועל יציאה לדרך חדשה שבה נקדם פרויקט התחדשות עירונית חדשני ומתקדם. אזורים רואה בירושלים מוקד חשוב לפעילותה, ונכון להיום מקדמת בירושלים עשרות פרויקטים של פינוי בינוי. מתחם גולומב ומתחם גוואטמלה הסמוך, הם תוצאה ישירה של ההתפתחות חברת אזורים ותנופת ההתחדשות העירונית בירושלים. אנחנו מתרגשים להקים פרויקט שישפר את איכות החיים בשכונה ויעניק פתרונות דיור מתקדמים לתושבים. ננהל את הפרויקט בשותפות עמוקה עם התושבים ונשמע לצרכיהם בכל שלב ותהליך. זוהי רק תחילת הדרך יחד".

עו"ד שאול שומרון ממשרד א.ש שמרון מלכו פרסקי ועו"ד אהרון שמעון ממשרד ERM מייצגים את חברת אזורים בפרויקט. נעה אפיק ריבוש מחברת Streetlight היא היועצת החברתית שמלווה את הפרויקט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully