וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הושלם בהצלחה: קבוצת סופרין גייסה כ-50 מיליון שקל בשלב המוסדי

קבוצת סופרין השלימה בהצלחה את השלב המוסדי של הנפקת אג"ח, וזכתה לביקושים בהיקף של כ-60 מיליון שקל, מתוכם בחרה לגייס בשלב זה כ-50 מיליון שקל, במחיר של 955 שקל ליחידה. בשבוע הבא תקיים החברה את המכרז הציבורי של ההנפקה

השקעות קרדיט של סופרין, וייס והריבוע הכחול. Viewpoint,
השקעות קרדיט של סופרין, וייס והריבוע הכחול/Viewpoint

קבוצת סופרין, בשליטת ליאון וצחי סופרין, מדווחת היום (ה') כי השלימה בהצלחה את השלב המוסדי של הנפקת אגרות חוב שקליות הניתנות להמרה - סדרה א' (סדרה חדשה).

במסגרת השלב המוסדי זכתה החברה לביקושים בהיקף של כ-60.6 מיליון שקל, מתוכם בחרה לגייס בשלב זה סכום של כ-50 מיליון שקל, במחיר של 955 שקל ליחידה. בתחילת השבוע הבא תקיים החברה את המכרז הציבורי של ההנפקה.

איגרות החוב המונפקות הינן למח"מ של כ-4 שנים, נושאות ריבית שיקלית קבועה בשיעור של 5.5% וצפויות להיפרע ב-4 תשלומים שווים החל מ-30.6.2026 ועד 30.6.2029 (תשלום אחרון).

כמו כן, איגרות החוב ניתנות להמרה למניות החברה במחיר של 10 שקל, המהווה פרמיה של כ-40% על מחיר השוק ערב ההנפקה שעמד על 7.16 שקל. איגרות החוב המונפקות אינן מדורגות ואינן מובטחות בשעבוד כלשהו.

אילן שוורצזורגן, מנכ"ל קבוצת סופרין. נווה אביאני,
אילן שוורצזורגן, מנכ"ל קבוצת סופרין/נווה אביאני

אילן שוורצזורגן, מנכ"ל קבוצת סופרין: "אנחנו מודים לציבור המשקיעים שהביעו אמון בחברה ובהנהלתה, ובפרט בעת הנוכחית שהינה תקופה מאתגרת בשווקי ההון והאשראי ומאופיינת בהאטה בחלק משווקי הנדל"ן. הנפקת האג"ח המוצלחת הינה אבן דרך משמעותית נוספת בהתפתחות החברה.

"תמורת ההנפקה מחזקת את המיצוב הפיננסי של החברה, תורמת לנזילותה, תומכת בפוטנציאל הצמיחה שלה ותאפשר לה לנצל בעתיד הזדמנויות עסקיות, במטרה לייצר ערך רב לבעלי המניות. מרכיב ההמרה הקיים באג"ח שהונפק נותן לנו אופק של חיזוק עתידי נוסף של בסיס ההון והאיתנות הפיננסית של החברה בטווח הבינוני עד הארוך, בפרמיה על מחיר השוק הנוכחי. בהזדמנות זו אני רוצה גם להודות לכל עובדי החברה וכן ליועציה השונים, שסייעו ותרמו להצלחת המהלך".

גבי כהן, סמנכ"ל הכספים של החברה, הוסיף: "ההנפקה המוצלחת מהווה מהלך פיננסי אסטרטגי שצפוי לחזק את הגמישות הפיננסית של החברה, את פריסת החוב וכן את מגוון אפשרויות המימון של החברה. בנוסף, מח"מ החוב הארוך יחסית של האג"ח המונפק, אשר איננו כולל פירעונות של קרן אגח ב-3 שנים הקרובות, צפוי לאפשר לחברה לבצע השקעות מושכלות לטווח בינוני וארוך".

את המהלך הובילו רוסאריו שירותי חיתום ויעקב אקילוב, יועץ החברה לענייני מימון ושוק ההון, אשר שימש כיועץ החברה להנפקה. עו"ד בתיה רוזנברג, עו"ד בן גלבוע וכן עו"ד רונית קובאץ מטעם משרד גולדפרב גרוס זליגמן ושות' שימשו כיועצים משפטיים של החברה להנפקה. רו"ח רונן אלגרסי שימש את החברה כיועץ לנושאים חשבונאיים וכלכליים להנפקה.

  • עוד באותו נושא:
  • נדל"ן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully