וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלב נתניה: מגדל בן 34 קומות עם נוף לים, חזית מסחרית וגני ילדים

הוועדה המקומית נתניה מודיעה כי החליטה על מתן תוקף לתוכנית התחדשות עירונית של חברת ICR ברח' דיזנגוף בנתניה, הכוללת הקמה של 191 דירות חדשות ב-2 בניינים, אחד מגדל בן 34 קומות והשני בן 10 קומות

התחדשות עירונית ברחוב דיזינגוף בנתניה. סטודיו אור,
התחדשות עירונית ברחוב דיזינגוף בנתניה/סטודיו אור

מעמיקה פעילות בעיר נתניה: חברת ICR מדווחת היום (ה') כי תקים פרויקט התחדשות עירונית נוסף ושני במרכז העיר נתניה ובמרחק הליכה מהים, הפעם ברחוב דיזינגוף.

התכנית, שמתפרשת על פני שטח של כ-3.5 דונם, כוללת הריסה ופינוי של כ-62 דירות ישנות לטובת בניית כ-191 דירות חדשות ב-2 בניינים, הראשון מגדל בן 34 קומות עם חזית מסחרית, 2 גני ילדים, כיכר ציבורית וחניון תת קרקעי, והשני בניין מגורים בבנייה מרקמית בן 10 קומות.

בין שני הבניינים, ולכיוון הרחובות הראשיים, התכנית כוללת שטח המיועד למעבר ולשהייה לטובת הציבור. כמו כן כוללת התכנית קומת מסחר בחזית שני הבניינים, לכיוון הרחובות דיזינגוף והמייסדים עם שטח מסחרי העומד על 640 מ"ר, ושטח למבני ציבור אשר ישמש לגני ילדים בהיקף של 260 מ"ר.

החברה צופה הכנסות של כ-374 מיליון שקל בפרויקט, כשהרווח הצפוי של החברה מהפרויקט מוערך בכ-74 מיליון שקל.

התחדשות עירונית ברחוב דיזינגוף בנתניה. סטודיו אור,
התחדשות עירונית ברחוב דיזינגוף בנתניה/סטודיו אור

כאמור, תוכנית ההתחדשות ברחוב דיזינגוף מצטרפת לשני מגדלים נוספים של החברה בפרויקט Ocean Park Towers הכוללים 117 דירות ב-31 קומות כל אחד, וממוקמים בשכונת פארק הים בסמוך לחוף ימה של נתניה.

לדברי מנכ"ל ICR, מורדי שבת: "חברת ICR שמה לה ליעד להיות פעילה באזורי ביקוש הן בעולמות ההתחדשות העירונית והן בפרויקטים יזמיים מבטיחים שנהנים מנגישות תחבורתית מצוינת. אנו מאמינים בעיר נתניה שנמצאת בתנופת בנייה והתחדשות, ומושכת אליה אוכלוסייה חדשה, צעירה ואיכותית"

עו"ד דן הלפרט, המתמחה בייצוג בעלי דירות בפרויקטי פינוי בינוי ומייצג את בעלי הדירות בפרויקט: "זה רגע מאוד מרגש בו עבודה והתמדה ללא פשרות מייצרות לנגד העיניים שינוי של מציאות. אנחנו הולכים עם בעלי הדירות מההתחלה ולאורך כל הדרך- גיבשנו את כל הבניינים, ערכנו מכרז יזמים איכותי שבסופו נבחרה חברה טובה וחזקה וקיימנו משא ומתן שמקסם את התמורות לבעלי הדירות ולאחר עבודת החתמות לא פשוטה וקידום תכנון אפקטיבי הנה זה קורה".

התכנית נערכה בשיתוף פעולה מלא עם עיריית נתניה, וקיבלה את ברכת הוועדה המקומית אשר ציינה את חשיבותה ותרומתה של התכנית לחידוש העיר ולהגדלת מלאי יחידות הדיור החדשות בה. התכנית נערכה על-ידי אדריכל רועי טלמון. משרד העו"ד שמלווה את בעלי הדירות הוותיקות: משרד דן הלפרט ושות'.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully