וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בהשקעה של למעלה ממיליארד שקל: אילו חברות יקימו 1,000 דירות בחדרה?

הדיירים בחרו: 3 חברות נדל"ן יקימו בחדרה פרויקט התחדשות עירונית רחב היקף בעירוב שימושים הכולל הקמה של 1,000 יחידות דיור חדשות ו-20,000 מ"ר מסחר ותעסוקה בהשקעה כוללת של 1.23 מיליארד שקל

הדמיה - פרויקט התחדשות עירונית במתחם רמב"ם בחדרה. משרד–גיורא גור אדריכלים,
הדמיה - פרויקט התחדשות עירונית במתחם רמב"ם בחדרה/משרד–גיורא גור אדריכלים

מאות דיירי מתחם רמב"ם בחדרה בחרו: החברות פרקש יזמות נדל"ן, דן נדל"ן ו-רוטשטיין נדל"ן יבצעו את פרויקט פינוי-בינוי הענק במרכז העיר.

הפרויקט, המוערך בהשקעה כוללת של 1.23 מיליארד שקל, כולל הקמה של 1,000 יחידות דיור בכ-5 מגדלי מגורים של 40 קומות, 5,000 מ"ר מסחר מניב ו-15 אלף מ"ר משרדים, לצד מבני ציבור ופארק. זאת, על חשבון 183 יחידות דיור בבנייני רכבת. צפי ההכנסות מהפרויקט הינו כ-1.4 מיליארד שקל.

במסגרת ההסכמות המסחריות עם היזמים, יקבלו הדיירים תוספת חדר חנייה ומרפסת לכל דירה. על הפרויקט התמודדו מספר יזמים מובילים, ובהם שיכון ובינוי, לוינשטיין, קבוצת גבאי ואלעד מגורים. את מכרז היזמים ניהלו דיירי המתחם באמצעות משרד עורכי הדין דורון, טיקוצקי, ושות'.

זה לא הפרויקט היחיד של 3 החברות בחדרה

מתחם רמב"ם ממוקם בסמוך לכניסה המערבית לחדרה, בקרבה לכביש 4 ומשתרע על פני 18.5 דונם, ומצטרף למגה פרויקט נוסף של 3 החברות במתחם סלע-בית"ר, הכולל הקמה של 1,452 יח"ד ועשרות אלפי מטרים של מסחר ותעסוקה, תכנית אשר אושרה לפני מספר חודשים בוועדה המחוזית חיפה.

שני הפרויקטים בעלי חשיבות אסטרטגית לחדרה עם פוטנציאל לחולל בעיר שינוי אורבני מרחיק לכת, על ציר הגישה המרכזי למרכז העיר ובסמוך לתחנת הרכבת של חדרה. החברות היזמיות יחלו בהקדם ובמקביל לחתימות על החוזים, ולקדם את התב"ע באמצעות משרד-גיורא גור אדריכלים.

אתר בנייה בתל אביב. ShutterStock
התחדשות עירונית בחדרה/ShutterStock

ישראל אברמוב, מנכ"ל קבוצת פרקש: "אני מודה למנהלת הדיירים שבחרה בנו וראתה את הערך המוסף שאנחנו מביאים לפרויקט כזה. מעבר לפן העסקי הדגשנו בפני הדיירים את הפן החברתי שבהתחדשות מתחמית עירונית".

עו"ד רועי גלעד דורון, סמנכ"ל התחדשות עירונית בדן נדל"ן: "זהו מיזם שיביא שינוי משמעותי לתושבים הוותיקים בשכונה וכמובן לעיר חדרה שפוטנציאל התפתחות התשתיות והרחבת היקף הבניה בה נמצא כרגע בצמיחה אדירה. את זאת מבינים כולם ויעיד על כך מספרן הגדול של חברות הבניה אשר התחרו על קידום מתחם חירות הנשיא שבליבה של העיר".

עו"ד ירון טיקוצקי ממשרד עוה"ד דורון, טיקוצקי, קנטור, גוטמן, נס, עמית גרוס ושות': אנו גאים לייצג את בעלי הדירות במתחם המשמעותי הזה ולעבוד שכם אל שכם עם נציגות מעורבת ופעילה שמשקיעה שעות רבות לטובת בעלי הדירות. אנו שמחים שלאחר הליך ממושך שנוהל באופן סדור וקפדני על ידי הנציגות בסיוע משרדנו, נבחרה קבוצת יזמים מובילה ובעלת ניסיון וחוסן פיננסי מרשימים לביצוע הפרויקט".

מטעם רוטשטיין הובילה את מכרז היזמים עו"ד דורין איפרגן, מנהלת ייזום ופיתוח עסקי בחברה.
את היזמים מייצגים משרדי עו"ד פירון והרצוג פוקס נאמן.

נדב הדר, מהנדס העיר חדרה: "חדרה חרטה על דגלה להיות מובילה בהתחדשות העירונית ברמה הארצית מתוך תפיסה הוליסטית, לפיה יש לחדש ולשקם את מרכז העיר ולהגדיל את העיר מבלי לפגוע בשטחים חקלאיים ובריאות הירוקות ובכלל בנכסי הטבע של העיר. לשם כך קידמה חדרה שתי תכניות מתאר רחבות היקף להתחדשות עירונית: במרכז העיר מתוכננות כ-20 אלף יחידות דיור ובמערב העיר מתוכננות כ-7000 יחידות דיור. ההתחדשות העירונית בחדרה היא אירוע אסטרטגי ממש, העיר משקיעה את רוב משאביה למען מטרה זו וככל שנצליח לממש את הפרויקטים המורכבים של ההתחדשות העירונית, כך נביא בשורה של ממש של איכות חיים לתושבים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully