וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כפר סבא על מפת ההתחדשות: אושרה הקמת 233 דירות חדשות

חברת בוני התיכון מודיעה על מתן תוקף לפרויקט פינוי בינוי ברחוב רמז בכפר סבא, הכולל הקמה של 3 בנייני מגורים חדשים בני 8 קומות ו-233 דירות סה"כ - על חשבון 66 דירות ב-5 מבנים ישנים

הדמיה - בוני התיכון בכפר סבא. Viewpoint,
כפר סבא ממשיכה להתחדש/Viewpoint

חברת בוני התיכון מדווחת לרשות לניירות ערך כי הועדה המחוזית החליטה לתת תוקף לתכנית התחדשות עירונית שהחברה מקדמת ברחוב רמז בכפר סבא - וכעת תפעל החברה לגיבוש תכנון מפורט ולהוצאת היתרי בניה למתחם. על פי הערכת החברה, הקמת הפרויקט צפויה להתחיל ב-2025.

התכנית מציעה פרויקט פינוי בינוי במתחם, המשתרע על פני כ-8.8 דונמים, וכולל הקמת 3 בנייני מגורים חדשים בני 8 קומות כל אחד ו-233 דירות סה"כ, 450 מ"ר של שטחי מסחר, כ-600 מ"ר משרדים וכ-1,080 מ"ר למבני ציבור. זאת, על חשבון חמישה מבני מגורים טוריים ישנים הכוללים 66 יחידות דיור.

פרויקט נפתלי ראשון לציון של בוני התיכון. קסם הדמיות,
הדמיה לפרויקט החדש של בוני התיכון בראשון לציון, שיוצא לדרך בימים אלו/קסם הדמיות

חברת בוני התיכון מעדכנת כי החלה את החתמות הדיירים על הסכם פינוי בינוי ברבעון הראשון של שנת 2019, ועד למועד הדיווח נחתמו הסכמי פינוי בינוי מחייבים ביחס לפרויקט המהווים כ-86% מבעלי הזכויות במתחם.

כמו כן, החברה מציינת כי נכון למועד הדוח, התקבלה ע"י הרשות להתחדשות עירונית החלטה מקדמית בלבד להכרזה של המתחם כ-"מתחם פינוי בינוי ב-"מסלול מיסוי" בהתאם להוראות חוק הרשות הממשלתית להתחדשות עירונית, תשע"ו-2016.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully