וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתחדשת לגובה: 332 דירות חדשות ב-3 מגדלים בגבעתיים

אושרה בקשה להיתר בתנאים במתחם ההסתדרות בגבעתיים, הכוללת הריסת 4 מבנים ישנים עם 115 דירות - בתמורה להקמה של 3 מגדלים בני 24 קומות כל אחד ו-332 יחידות דיור סה"כ. המתחם יכלול גם שטחי פנאי וכושר לדיירים

הדמיה - התחדשות עירונית במתחם ההסתדרות בגבעתיים. אלכס לובימוב,
הדמיה - התחדשות עירונית במתחם ההסתדרות בגבעתיים/אלכס לובימוב

חברת אביב ייזום, בבעלות משותפת של מליסרון וקבוצת אביב, מדווחת היום (ד') כי התקבלה החלטת ועדה להיתר בתנאים לבניית פרויקט התחדשות עירונית גדול במתחם ההסתדרות ג' בגבעתיים - הכולל הקמה של 332 יחידות דיור וכ-1,200 מ"ר שטחי מסחר ב-3 מגדלים בני 24 קומות כל אחד. זאת, על חשבון 4 מבנים ישנים עם 115 דירות.

המתחם יכלול גם שטחים לרווחת הדיירים הכוללים חדר כושר, יוגה ופנאי ו- 500 מ"ר של מבני ציבור. בנוסף, החברה מקדמת פרויקטים של התחדשות עירונית במתחמים נוספים ברחוב ההסתדרות בגבעתיים, לבניית סך כולל של 1,505 יחידות דיור ב-11 מגדלים וכ-4,000 מ"ר מסחר.

בכוונת אביב ייזום למצב את מתחם ההסתדרות כשכונה מובילה ואיכותית בגבעתיים אשר תכלול מגוון שירותים קהילתיים לרווחת דייריה. בנוסף מקדמת אביב ייזום פרויקטים נוספים של התחדשות עירונית בגבעתיים בעיקר באזור תחנות המטרו העתידיות תוך שיתוף פעולה מלא עם הדיירים.

הדמיה - התחדשות עירונית במתחם ההסתדרות בגבעתיים. אלכס לובימוב,
הדמיה - התחדשות עירונית במתחם ההסתדרות בגבעתיים/אלכס לובימוב

נזכיר כי לפני כשנה השלימה מליסרון עסקה לרכישת 50% מחברת אביב ייזום, באמצעותה נכנסה מליסרון לתחום הייזום למגורים. לאחר עסקת הרכישה זכתה אביב ייזום בשני מכרזים משמעותיים.

דפנה הרלב, מנכ"לית אביב ייזום: "אנו מודים שוב על הבעת האמון של בעלי הדירות והבחירה בנו לביצוע פרויקט ההתחדשות העירונית המיוחד והנרחב במתחם ההסתדרות בעיר. המגדלים במתחם עתידים להפוך אזור וותיק בלב העיר גבעתיים לחדשני ומבוקש ולייצר ערך מוסף לבעלי הזכויות במתחם שהינם שותפים מלאים שלנו לדרך. הקרבה לתל אביב ולמוקדי הבילוי, המסחר והמסעדות של העיר ולצירי תחבורה ראשיים, הופכים את הפרויקט לאטרקטיבי במיוחד".

רן קוניק, ראש עיריית גבעתיים: "אני שמח שצעד אחד צעד, בשום שכל ועם חשיבה תכנונית שנותנת מענה לצרכי ציבור, אנו מקיימים את הבטחותינו ומחדשים את השיכונים הישנים של רחוב ההסתדרות. דיברו רבות בשנים, הבטיחו רבות וכעת הדברים מבוצעים הלכה למעשה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully