וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

100 מיליון דולר: הישג ענק לחברת השקעות נדל"ן ישראלית

4.7.2023 / 15:02

עברה למגרש של הגדולים: חברת רילקו מסכמת חודש שיא עם הובלת גיוסים בשווי של 100 מיליון דולר בארצות הברית - הישג חסר תקדים לחברה בסדר גודל שלה, שעד היום היה שמור ברוב המקרים לגופים מוסדיים וחברות ביטוח

חברת ההשקעות בנדל"ן רילקו. יח"צ,
חברת ההשקעות בנדל"ן רילקו/יח"צ

שחקן חדש במגרש של הגדולים: חברת רילקו בהישג ענק מדווחת על חודש שיא עם הובלת גיוסים לעסקאות בשווי של 100 מיליון דולר בארצות הברית. מדובר בהישג חסר תקדים לחברות בגודל של רילקו, שכן עד היום היקף עסקאות שכזה היה שמור בעיקר לגופים מוסדיים וחברות ביטוח.

רילקו השקעות נדל"ן הוקמה על ידי תומר חי וגיא רג'ואן, שני יזמי נדל"ן ותיקים ומוערכים, אשר שמו להם למטרה לחבר בין משקיעים ישראליים להזדמנויות השקעה אטרקטיביות . חי ורג'ואן הבינו שבשביל להיות מובילי שוק עליהם ליצור בסיס איתן ויציב בשוק המקומי בארה"ב, ולפיכך הקימו חברת נדל"ן מקומית אשר פועלת בחוף המזרחי של ארה"ב ומתמחה באיתור, ניהול והובלת נכסים מניבים המייצרים תשואה גבוהה.

תומר חי, מנכ"ל רילקו. יח"צ,
תומר חי, מנכ"ל רילקו/יח"צ

מנכ"ל רילקו, תומר חי, מברך על ההישג של החברה: "אנו מסכמים תקופה של עבודה מאומצת שערכה מספר חודשים והתנקזה בחודש יוני 2023 לפיק של רכישות בסך של כ-$100,000,000. הצלחנו לאפשר למשקיעים להיות שותפים בעסקאות שעד היום היו שמורות לגופים מוסדיים וקרנות פנסיה גדולות בלבד. מדובר בהישג חסר תקדים".

לדבריו, "בסיס ההצלחה הוא גיוס שותפים אמיתיים לכל פרויקט. השותפות מבוססת על ערכים מוצקים של שקיפות מלאה, אמינות וזמינות גבוהה כאשר המשקיע-שותף מקבל ליווי מא' ועד ת' - החל מעו"ד מלווה בכניסה לעסקה ועד למימוש ובכל השקעה יש זהות אינטרסים מלאה כאשר היזמים משקיעים בעצמם כסף ככל השותפים".

  • עוד באותו נושא:
  • נדל"ן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully