וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבניינים הישנים נהרסו, מרכז הישוב קדימה צורן ממשיך להתחדש

עם היקף מכירות של כ-250 מיליון שקל, יצא היום לדרך שלב ב' בפרויקט פינוי בינוי היוקרתי בקדימה צורן, הכולל 74 דירות ב-4 בנייני בוטיק עד 9 קומות. כמה תעלה דירת 5 חדרים בסמוך לשדה התותים?

התחדשות עירונית קדימה צורן. עמוס לוזון צלמים,
התחדשות עירונית קדימה צורן/עמוס לוזון צלמים

טקס הריסת בניינים מרגש הוציא לדרך את תחילת העבודות על השלב השני של הפרויקט הייחודי בשכונת TOP השדות בקדימה צורן, של חברת TOP במרחבי השרון.

במסגרת הפרויקט, שתוכנן על ידי קורין אדריכלים, עתידים לקום 4 בניינים חדשים: שני בניינים בני 9 קומות ושני בניינים נוספים בני 4 קומות כל אחד ו-74 יחידות דיור חדשות סך הכל. זאת, על חשבון בנייני רכבת ישנים שהיו קיימים במתחם והכילו 24 דירות ישנות.

השלב השני של הפרויקט מציע דירות 4 ו-5 חדרים למכירה, במחיר המתחיל מ-2.9 מיליון שקל לדירת ארבעה חדרים ומ-3.1 מיליון שקל לדירת חמישה חדרים. האכלוס צפוי להיות כבר בדצמבר 2025.

התחדשות עירונית קדימה צורן. עמוס לוזון צלמים,
התחדשות עירונית קדימה צורן/עמוס לוזון צלמים

כמו כן, בסמוך למתחמי התוכנית החדשה, סיימה לאחרונה החברה את שלב א' בפרויקט הפינוי בינוי הראשון בהצלחה - הכולל 151 דירות חדשות שכבר אוכלסו.

טקס הריסת הבניינים המרגש היה בהשתתפות ראש המועצה קרן גרין, סגני ראש המועצה וראשי מועצות לשעבר. היישוב קדימה צורן מונה כיום כ-24 אלף תושבים וזכה לאחרונה בפרס החינוך של מחוז מרכז במשרד החינוך. מדובר ביישוב בעל צביון קהילתי המשתייך לאשכולות הגבוהים במדד החברתי כלכלי של הלמ"ס.

גדי מכלוף, יזם הפרויקט: "אנו שמחים לצאת לדרך עם שלב ב' של הפרויקט הייחודי הזה, שיאפשר לדיירים מגורים איכותיים וימנף את שילובה של אוכלוסייה צעירה וחזקה ביישוב. קדימה צורן מושכת אליה ביקושים מצד משפחות צעירות ומשפרי דיור מקומיים. הפרויקט הנוכחי משלב באופן מושלם בין צרכי התושבים לבין הרשות המקומית המעוניינת בפיתוח בנייה ושיפור החיים ביישוב".

קרן גרין, ראש המועצה קדימה צורן: "מדובר במהלך היסטורי שמחדש את פני היישוב. ההתחדשות ככלל עתידה להביא לשינוי מרכז היישוב קדימה צורן, המאופיין כיום בבנייני רכבת ותיקים, והפיכתו לרובע מגורים מודרני בעירוב שימושים, הכולל מגורים, מסחר ושירותים ציבוריים. בזכות שיתופי פעולה אנחנו משפרים את איכות החיים של בנות ובני המקום".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully