וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השכונה הותיקה בגבעת שמואל ממשיכה להתחדש, והמחירים מטפסים

פרויקט פינוי בינוי נוסף יוצא לדרך בשכונת גיורא הותיקה בגבעת שמואל, שעתידה לעבור מתיחת פנים משמעותית: 150 דירות ב-3 בניינים חדשים. מחיר דירה ממוצעת בשכונה: עמד על כ-3 מיליון שקל ברבעון הראשון של השנה

בניינים בגבעת שמואל. ראובן קסטרו
בניינים בגבעת שמואל/ראובן קסטרו

פרויקט התחדשות עירונית בשכונת גיורא בגבעת שמואל יוצא לדרך: חברת אפי קפיטל נדל"ן מדווחת היום (ב') כי השיגה את הרוב הדרוש לקידום הפרויקט הממוקם ברחוב הציונות בעיר. על פי הדיווח, הערכה הראשונית להשקעה הצפויה בפרויקט הינה כ-201 מיליון שקל והצפי להיקף הכנסות נאמד בכ-237 מיליון שקל.

הפרויקט יכלול הריסה של שלושה בניינים ותיקים, ובהם 48 דירות ומסחר - כשבמקומם עתידים לקום שלושה בנייני יוקרה בבנייה מרקמית הכוללים כ-150 יחידות דיור. התמורה לבעלי הדירות הקיימים במתחם תכלול תוספת לשטח הדירה של 12 מ"ר, בניית מרפסת בגודל של 12 מ"ר, חנייה ומחסן.

שכונת גיורא בגבעת שמואל נחשבת לאחת מהשכונות הוותיקות בעיר ועתידה לעבור מתיחת פנים משמעותית. לפי נתוני עסקאות ברשות המיסים ברבעון הראשון של השנה מחיר דירה ממוצעת בשכונה עמד על כ-3 מיליון שקל וזאת בעיקר בגלל פרויקטי התחדשות עירונית שנבנים כיום.

אפי קפיטל ברמלה, נווה דורון. 3Ddesign,
הפרויקט של חברת אפי קפיטל ברמלה, נווה דורון/3Ddesign

אלון חבר, משנה למנכ"ל אפי קפיטל, מציין: "החברה מובילה מספר פרויקטים של התחדשות עירונית לצד יזמות של נדל"ן למגורים, אנו רואים בפיתוח תחום ההתחדשות העירונית כאחד מיעדי החברה לטווח הארוך לצורך צבירת מלאי של דירות להקמה. בפרויקט האמור הצלחנו לרתום את הדיירים ולהשיג רוב דרוש בתוך כחודש ימים, דבר המעיד על חוזקה של החברה והאמון שנותנים בעלי הדירות בחברה".

התכנון האדריכלי מתבצע על ידי משרד שפייזמן שסל אדריכלים. משרד עורכי הדין SHG (שטיינמץ, הרינג, גורמן ושות') מייצג את היזם, את בעלי הדירות מייצגת עו"ד נעמה אריאל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully