וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יש ביקוש למגדלים בבאר שבע: 176 דירות כבר נמכרו בפרויקט החדש

שיווק השלב הראשון בפרויקט של חברת צרפתי בשכונת נאות הדרים החדשה באר שבע הסתיים בהצלחה, כשבמסגרתו נמכרו 176 דירות ב-3 מגדלים; לפי הלמ"ס, מתחילת השנה לא נבנו דירות במגדלים (מעל 16 קומות) בבאר שבע, ונראה כי הביקוש אליהן גבוה

הדמיה - פרויקט "צרפתי בנאות הדרים" באר שבע. יח"צ,
הדמיה - פרויקט "צרפתי בנאות הדרים" באר שבע/יח"צ

עם סיום שיווק השלב הראשון בפרויקט של חברת צרפתי שמעון בשכונת נאות הדרים החדשה בבאר שבע, במסגרתו נמכרו 176 דירות בשלושה בניינים תוך זמן קצר - החברה מדווחת כעת על תחילת בניית השלב השני בפרויקט "צרפתי בנאות הדרים", הכולל שני מגדלים נוספים בני 20 קומות ובהם 143 דירות. שיווק השלב השני בעיצומו, והחברה מדווחת על ביקושים גבוהים. הפרויקט כולו נבנה בשלבים וכולל כ-600 יח"ד.

על אף הביקוש הגבוה לדירות במגדלי מגורים שחברת צרפתי שמעון מציגה, לפי הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה, ברבעון הראשון של שנת 2023 לא החלה להיבנות בבאר שבע ולו דירה אחת במגדלי מגורים בני 16 קומות ומעלה, לעומת 489 דירות במגדלים שהחלו להיבנות בה בשנת 2022.

לי רום אוקנין, סמנכ"לית השיווק בקבוצת צרפתי שמעון, מציינת כי "אנו מזהים ביקושים קשיחים יחסית לדירות בפרויקט. שכונת נאות הדרים צברה מוניטין מצוין ונחשבת לשכונה איכותית ומבוקשת בקרב הרוכשים".

הכירו את שכונת נאות הדרים החדשה בבאר שבע

שכונת נאות הדרים ממוקמת בצידה הדרום מזרחי של באר שבע, צמוד לשכונת נווה נוי ובסמוך למתחם סינמה סיטי, Yes Planet ומרכז הקניות Mall7. השכונה נהנית ממיקום אסטרטגי נגיש ונוח, בסמוך לצירי התנועה המרכזיים בעיר, כביש 6 והיציאות הצפוניות והדרומיות מהעיר, וכן יציאה קלה לעיר הבה"דים.

נאות הדרים מתפרסת על פני כ-170 דונם והיא עתידה להכיל כ-1,200 משפחות. השכונה תכלול את כל מוסדות הציבור והפנאי וביניהם בית ספר, גני ילדים, בתי כנסת, מרכז מסחרי ועוד. היא תתחבר לשכונה הסמוכה פארק הנחל, באמצעות טיילת שתיסלל לאורך נחל באר שבע ותסתיים בפארק רחב ידיים, הכולל כבר היום אגם פסטורלי, שבילי הליכה, מסלולי ריצה ואופניים, גני משחק לילדים וספורטק עם מתקני כושר.

השכונה צפויה ליהנות מחיי קהילה תוססים והיא מושכת אליה תושבים ותיקים מהאזור השואפים לשמור על איכות חיים גבוהה, אוכלוסייה של אנשי קבע, עובדי תעשיות שונות מהאזור ומשקיעים נבונים המאמינים בעתיד הוורוד של העיר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully