וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מציאות או פנטזיה? הכירו את "ישראל החדשה" של האמירויות

תארו לכם קבוצת רכישה להקמת רובע יהודי חדש במדינה מוסלמית: נשמע קצת כמו המאה ה-16, אבל זה קורה ממש בימים אלו. ניסיון בריחה? מדינה חילופית? החזרת עטרה ליושנה? או שבכלל עבודה בעיניים? תחליטו אתם

קבוצת רכישה של ישראלים בדובאי. הופץ בוואטסאפ, תמונות גולשים
דובאי/תמונות גולשים, הופץ בוואטסאפ

עיר ישראלית חדשה בדובאי, נשמע הזיה? סרט של דיסני? אז לא, זה קורה בימים אלו. קבוצה גדולה של ישראלים מתארגנת בימים אלו להגירה והקמת עיר ישראלית בדובאי.

מודעה שהופצה לאחרונה ב-וואטסאפ מזמינה מתעניינים לקבל פרטים על מיזם חדש שמתארגן בימים אלו: "האזור היהודי החדש בדובאי". לפי המודעה שהופצה," לראשונה בדובאי אזור יהודי חדש עם איכות חיים, עלות מחיה נמוכה, השקעה אטרקטיבית ועוד".

המארגנים מדגישים את היתרונות: "חיי מרגוע ופנאי, דיור בסטנדרט גבוה במחיר נגיש, משכנתה בקלות רבה, מחיה זולה בחצי מישראל, הזדמנויות רבות, בטחון אישי, מדיניות של 0% מס. קרבה לארץ עם 20 טיסות יומיות".

חוזה העיר החדשה בדובאי: עומר אדם?

אחד המתעניינים מספר: "האמת שהרעיון לעבור הגיע מעומר אדם. חשבתי לעצמי, למה בעצם לא לקחת פסק זמן מהמחאה והתפרקות החברה בישראל? ככה גם נרגיש חלק מהסכמי אברהם, שתורם למזרח תיכון חדש".

המעוניינים נדרשים למלא שאלון ראשוני לבדיקת התאמה להגירה לדובאי. אין צורך באזרחות נוספת, "אנחנו דואגים לתושבות (הנתונים נשמרים באבטחת מידע וסודיות)", טוענים המארגנים.

וואלה נדל"ן מדגישים כי בשום פנים ואופן לא מדובר בהמלצה. אם מדובר בהזדמנות עסקית, הגשמת פנטזיה או עבודה בעיניים, זו כבר החלטה שלכם והתפקיד שלכם לברר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully