וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

40 קומות בלב עיר ו-1,100 דירות חדשות: ראשון לציון לקראת מהפך

29.6.2023 / 12:27

מגה פרויקט התחדשות עירונית בלב ראשון לציון יוצא לדרך: הועדה המקומית המליצה על הפקדת תכנית הענק של בוני התיכון להקמת 1,100 דירות במגדלים בני 40 קומות במרכז העיר. צפי הכנסות: כ-2.1 מיליארד שקל

פרויקט נפתלי ראשון לציון של בוני התיכון. קסם הדמיות,
פרויקט נפתלי ראשון לציון של בוני התיכון/קסם הדמיות

הועדה המקומית לתכנון ובניה ראשון לציון המליצה הבוקר (ה') להפקיד בתנאים את תכנית הענק שמקדמת חברת בוני התיכון במרכז העיר.

מדובר במגה פרויקט התחדשות עירונית במסגרתו יבנו 4 מגדלי מגורים בני 40 קומות, בשילוב בניה מרקמית, שיכללו כ-1,100 דירות, כ-2,025 מ"ר של שטחי מסחר, וכ-9,500 מ"ר שטחי תעסוקה.

זאת, על חשבון 37 בניינים ישנים, הכוללים 353 יחידות דיור וכ-3,000 מ"ר שטחי מסחר ותעסוקה, במתחם הרחובות רוטנברג, שליט, אסא, נפתלי, עולי הגרדום, הרצל ומוצקין בלב העיר ראשון לציון.

החברה מדווחת כי עד כה החתימה כ-74% מדיירי המתחם. על פי הערכות החברה, ההכנסות הצפויות מהפרויקט מוערכות בכ-2.1 מיליארד שקל.

רן מלאך, מנכ״ל 'בוני התיכון' התחדשות עירונית. יח"צ,
רן מלאך, מנכ״ל 'בוני התיכון' התחדשות עירונית/יח"צ

עו"ד רן מלאך, מנכ"ל בוני התיכון התחדשות עירונית: "אנחנו גאים להוביל פרויקט התחדשות עירונית בסדר גודל ענק כזה, בעיר משגשגת ואטרקטיבית כמו ראשון. הפרויקט צפוי לתת ללב העיר חיים חדשים ולפתוח הזדמנויות חדשות בפני משפחות צעירות ואוכלוסיות איכותיות נוספות. אנו מודים לשותפים שלנו: בעלי הנכסים, אנשי המקצוע שמלווים את הפרויקט ואנשי עיריית ראשון לציון על התמיכה והאמונה בפרויקט".

את תכנון הפרויקט מלויים משרד מילוסלבסקי אדריכלים. את הדיירים מייצג עו"ד צחי בר, את בוני התיכון מייצג עו"ד אדם צסוואן ועו"ד בר צדקה, ממשרד עוה"ד גינדי כספי ושות'.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully