וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גם במרכז: אושרה הקמת 8,800 דירות במתחמים מועדפים ברחבי הארץ

29.6.2023 / 10:27

לאחר אישור כלל הגורמים, חתימת שר הפנים הבוקר על הצו לקידום הבנייה, מוציאה לדרך תכניות בנייה במתחמים מועדפים לדיור, הכוללות הקמה של כ-8,800 דירות ב-3 ערים שונות, ביניהן גם במחוז תל אביב

פרויקט בנייה, תל אביב. ShutterStock
גם במרכז: אושרה הקמת 8,800 דירות במתחמים מועדפים ברחבי הארץ/ShutterStock

בשורה לאלפי משפחות ברחבי הארץ: בהמשך להחלטת קבינט הפנים בראשותו, חתם הבוקר (ה') שר הפנים משה ארבל על צו לקידום בנייה של כ-8,800 יחידות במתחמים מועדפים לדיור בערים יוקנעם, רחובות וחולון.

הצו שנחתם הבוקר יאפשר קידום מהיר של תכניות בנייה למגורים בהיקף רחב, בתוך פרק זמן קצר בוועדה הארצית לתכנון ולבניה של מתחמים מועדפים לדיור (ותמ"ל).

על פי הצו, ניתן להתחיל בהליך מהיר תוכניות של פינוי-בינוי להקמה של כ-6,140 דירות חדשות: 1,410 ביקנעם, 2,630 ברחובות ו-2,100 בחולון.

שר הבריאות משה ארבל. ראובן קסטרו
שר הבריאות והפנים, משה ארבל/ראובן קסטרו

זאת, בנוסף לכ-2,700 דירות חדשות שיוקמו בעיר יקנעם, וסה"כ של כ-8,800 דירות חדשות בשלוש הערים כאמור. כל אלו מצטרפים למספר יחידות דיור רב שכבר אושרו או שנמצאות בתהליכי אישור בותמ"ל.

שר הפנים, משה ארבל: "אנחנו מקדמים צעד אחר צעד תנופת בנייה גדולה במוסדות התכנון. אנו מחויבים להגדיל את ההיצע, ומשקיעים מאמצים רבים, על מנת לאפשר לאלפי משפחות ומשפרי דיור במדינת ישראל להשיג קורת גג".

  • עוד באותו נושא:
  • נדל"ן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully