וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בתוך כשבועיים: אזורים הגיעה לרוב הדרוש בפרויקט בקרית ביאליק

28.6.2023 / 10:25

67% מבעלי הדירות חתמו על חוזים עם חברת אזורים, ופרויקט פינוי בינוי במתחם הגליל בקרית ביאליק יוצא לדרך. הפרויקט כולל הריסה של 112 דירות ב-6 בנייני רכבת והקמה של 600 דירות חדשות ב-6 מגדלים

התחדשות עירונית בקרית ביאליק. יח"צ,
התחדשות עירונית בקרית ביאליק/יח"צ

לאחר שקיימה כנס רב משתתפים בקרית ביאליק - מכריזה חברת אזורים כי זכתה באמון הדיירים והצליחה להחתים למעלה מ-67% מבעלי הדירות במתחם הגליל בעיר, המהווים כזכור את הרוב הדרוש ליציאתו לדרך של פרויקט פינוי בינוי.

במסגרת הפרויקט, יהרסו 6 בנייני רכבת ישנים במתחם הגליל 14-24, בני 4 קומות כל אחד, הכוללים 112 דירות סה"כ - ובמקומם צפויים לקום 6 מגדלים חדשים ומרשימים עם 21 קומות בכל בניין ו-600 דירות חדשות סה"כ.

הפרויקט החדש, שיוקם בבנייה מרקמית בסטנדרט בנייה גבוה, ילווה במסחר רחוב לאורך שדרות ההסתדרות. כמו כן, אזורים צפויה לפתח באזור שטחים ציבוריים ושבילים להולכי רגל ואופניים לרווחת התושבים. מתחם זה ממוקם בחלקה הדרומי של העיר, בסמוך לצירי תנועה ראשיים ולמרכז המסחרי "ביג קריות".

מה יקבלו בעלי הדירות בפרויקט?

לאחר משא ומתן בין באי כוחם, הגיעו הצדדים להסכם פינוי-בינוי סופי, שעיקריו הוצגו לדיירים במהלך הכנס, לרבות התמורות, הבטוחות ועיקרי המפרט הטכני. על פי הקבוע בהסכם, יקבלו הדיירים דירה גדולה מזו הקיימת כיום, עם ממ"ד, מרפסת שמש, חניה ומחסן, ובכך ישדרגו משמעותית את רמת חייהם.

פרויקט זה הינו פרויקט ראשון לאזורים בעיר קריית ביאליק, כשבמקביל מקדמת אזורים מספר פרויקטים בעיר השכנה חיפה, לרבות מגה-פרויקט בנווה דוד, שהינו פרויקט דגל של החברה הכולל מעל 1,200 יח"ד חדשות, ששלב ראשון שלו מבין שלושה נמצא כבר בשיווק ובביצוע.

איל טישל, סמנכ"ל התחדשות עירונית באזורים: "אנו מברכים על הישג יוצא דופן בהצלחה להגיע לרוב הדרוש בהחתמת הדיירים בתוך כשבועיים. הדבר מצביע על הבעת אמון משמעותית של הדיירים בחברת אזורים וביעילות וחשיבות שיטת העבודה שלנו אל מול דיירים ומתחמים גדולים בתחום ההתחדשות העירונית. אנו סמוכים ובטוחים שיחד עם הדיירים נוכל להקים פרויקט חדשני, מודרני העונה לצרכיהם של תושבי השכונה. זוהי בשורה משמחת המסמנת תחילתה של שותפות ארוכת דרך בין חברת אזורים לדיירי השכונה ואנו מצפים בכיליון עיניים להוביל את הפרויקט הזה יחד איתם. יודגש כי פרויקט זה מצטרף לשורה של מתחמים נוספים של פינוי-בינוי בהם זכתה אזורים בחודשים האחרונים באזור הצפון".

על תכנון הפרויקט אמון האדריכל שלומי ממן ממשרד ממן אדריכלות ובינוי ערים. כמו כן, את חברת אזורים מייצג משרד עוה"ד מאיר ליפא ושות' ואילו את הדיירים מייצג משרד עוה"ד אילן גלזר ושות'.. מנהלת הדיירים מופעלת על ידי מר אלי סהר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully