וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קניון ים המלח נרכש בכ-152 מיליון שקל: יהיה מהמובילים בארץ?

27.6.2023 / 16:19

רני צים חתמה על הסכם לרכישת קניון ים המלח. החברה מעריכה כי השבחת הנכס תביא להעלאת שיעור התפוסה לכ-100%, תגדיל את ה-NOI השנתי בכ-14 מיליון שקל | כחלק מהשבחת המתחם יוקם מתחם מזון חדשני ואטרקטיבי

קניון ים המלח. זיו ריינשטיין, זיו ריינשטיין
קניון ים המלח/זיו ריינשטיין, זיו ריינשטיין

בלי מע"מ ומהמובילים בארץ? חברת רני צים מרכזי קניות מעדכנת היום (ג') כי חתמה על הסכם לרכישת קניון ים המלח תמורת סכום כולל של כ-152 מיליון שקל, ומתכננת להשביח אותו על פי תכנית עבודה מקיפה שתגדיל את שיעור התפוסה בקניון מ-60% כיום לכ-100% תוך מספר שנים.

הקניון ממוקם על קרקע בשטח של כ-6 דונם, הכוללת שטחים לשיווק בהיקף של כ-9,200 מ"ר. כאמור, נכון להיום, שיעור התפוסה בקניון עומד על כ-60%, כאשר ה-NOI השנתי מסתכם לסך של כ-6 מיליון שקל.

להערכת החברה, בהתבסס על תוכנית עבודה מקיפה להשבחת הנכס - הכוללת בין היתר טיוב שוכרים ותנאי שכירות, העלאת שיעור התפוסה לכ-100%, פרסום, מיתוג והשקעה בנכס - יגדל ה-NOI השנתי של הקניון לכ-20 מיליון שקל, כבר במהלך השנים הקרובות.

קניון ים המלח. חברת רני צים,
קניון ים המלח/חברת רני צים

בהתאם להסכם שנחתם, מועד מסירת החזקה בקניון הינו המועד בו תשולם התמורה, וזאת לכל המאוחר בתוך 60 ימים ממועד חתימת ההסכם. החל ממועד ההחזקה תהיה חברת רני צים זכאית לקבלת מלוא דמי השכירות ודמי הניהול משוכרי הקניון.

החברה מציינת עוד כי מתוך סכום הרכישה העומד כאמור על כ-152 מיליון שקל, כ-119 מיליון שקל ישמשו לצורך סילוק המשכנתא הרשומה על זכויות המוכרת בנכס, כאשר בכוונת החברה לשלם סכום זה באמצעות מימון מתאגיד בנקאי, לרבות באמצעות המחאת ההתחייבויות בקשר עם ההלוואה מצד הבנק המלווה למוכרת.

עוד בוואלה!

תתחילו לחסוך לכל המשפחה בהוצאות של הסלולר! בואו לשמוע עוד

לכתבה המלאה
רני צים. מאיר אדרי,
רני צים/מאיר אדרי

רני צים, יו"ר חברת רני צים מרכזי קניות: "הקניון בים המלח הינו נכס נוסף התואם לאסטרטגיית הפעילות של החברה, המתמקדת ברכישה והקמה של מרכזי קניות, בעיקר בפריפריה, וביצירת ערך באמצעות שדרוגם והשבחתם. הניסיון העשיר שלנו בניהול מרכזי קניות, לצד היכולת של החברה למקסם את ביצועי המרכזים המסחריים תוך שינוי תמהיל ומיקום של השוכרים, יאפשרו לנו להביא לקפיצת מדרגה בביצועי הקניון ואנו סבורים, כי הוא יניב תרומה משמעותית לרווחי החברה בשנים הקרובות".

אבישי אברהם, מנכ"ל רני צים מרכזי קניות: "אנו רוכשים נכס המצוי בתפוסה נמוכה ושהסכמי השכירות בו הינם במחירים נמוכים יחסית. אנו רואים בעסקה זו הזדמנות עסקית, וקיבלנו את ההחלטה לרכוש את הקניון במטרה להשביחו ולממש את הפוטנציאל הגלום בו. בין היתר, נבצע התאמות בתמהיל החנויות והשוכרים בקניון, כך שנדייק אותו לצרכים של קהלי היעד הרלבנטיים במיקום ייחודי זה.

"מהלכים אלה, וכן מהלכים נוספים - כדוגמת הקמת מתחם מזון חדשני ואטרקטיבי, והפיכתו למרכז קניון שמייצר חיבור חוויתי לחוף הים ולבתי המלון שבאזור - עשויים להוביל לשיפור ניכר של הפדיונות בנכס, ובמקביל להעלאת דמי השכירות בו. על פי תוכניות העבודה של משרד התיירות, רמ"י ומועצה אזורית תמר, מסתמן כי מספר חדרי האירוח באזור צפויי להיות מוכפל, כך שבטווח הלא רחוק תגדל משמעותית כמות המבקרים בקניון".

  • עוד באותו נושא:
  • נדל"ן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully