וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קוביה הונגרית עם נוף לים: כיצד נבנה מגדל המגורים היוקרתי ברמת אביב?

26.6.2023 / 12:19

באחת השכונות הנחשקות בתל אביב שוכן לו מגדל ייחודי בן 19 קומות עם נוף מרהיב לים, כשכל העיר פרוסה בפניו. עם התהיה כיצד נוצר הפרויקט המרשים - פנינו לאבנר ישר, אדריכל הפרויקט, ודורון אביב, יו"ר החברה המבצעת

מונומנט ישראלי: מגדל Aviv Limited Edition ברמת אביב. ישר אדריכלים, מערכת וואלה
מונומנט ישראלי: מגדל Aviv Limited Edition ברמת אביב/מערכת וואלה, ישר אדריכלים

נוף לים התיכון ולעיר הגדולה: באחת השכונות המבוקשות והנחשקות בעיר תל אביב, ברחוב אחימאיר 1 ברמת אביב ג', שוכן לו מגדל מגורים יוקרתי בן 19 קומות הנמצא בימים אלו בשלבי אכלוס.

המגדל, שנבנה על ידי קבוצת אביב וקיבל את השם Aviv Limited Edition, מורכב מ-17 מפלסי מגורים מעל 2 קומות מסחריות, עם 4 מפלסי חניה תת-קרקעיים.

מגדל Aviv Limited Edition ברמת אביב. ישר אדריכלים, מערכת וואלה
מגדל Aviv Limited Edition ברמת אביב/מערכת וואלה, ישר אדריכלים

במפלס הרחוב ישנו לובי יוקרתי, המאויש 24/7, ומגוון חנויות בוטיק איכותיות. במפלס הראשון שמעל לשטחי המסחר בריכה חצי אולימפית, חדר כושר ומועדון ספא ולובי מפואר, מעליהם עוד 17 קומות מגורים, הכוללות סדרה של דירות יוקרה, עם מרפסות רחבות ידיים במגוון גדלים ומבנים המתאימים לצרכים השונים של הדיירים.

נפגשנו עם דורון אביב, יו"ר קבוצת אביב שבנתה את המגדל, ואבנר ישר, אדריכל הפרויקט, על מנת לקבל מושג כיצד נוצר ותוכנן הפרויקט הייחודי.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית

מה מיוחד בפרויקט מהסוג הזה?

לדברי דורון אביב, "מדובר בפרויקט בעל אלמנטים עיצוביים מורכבים וייחודים. המגדל מבוסס על גיאומטריה מרחבית מגוונת, היוצרת מרפסות גג גדולות לכל גובה הבניין, ולא רק בדירות הגג, כפי שמקובל. סידור דינמי זה מאפשר מגוון גדול של דירות עם מרפסות גדולות ופריסות ייחודיות".

"המבנה הייחודי מאפשר מיקסום השטחים והמרפסות המשקיפים אל הים. האתגר התכנוני היה לייצר כמה שיותר דירות ייחודיות עם הפנים לים. הבניין ממוקם על נקודת הקרקע הגבוהה ביותר בשכונת רמת אביב ג', והצפיפות הנמוכה של הבניינים סביבו מאפשרת נוף פתוח לים".

האם תוכל לספר לנו כיצד תוכנן הפרויקט?

"המגדל תוכנן על פי סטנדרטים גבוהים וחדשניים על ידי משרד ישר אדריכלים, ומעוצב באופן ייחודי תוך ניצול מקסימלי של הנוף הנשקף מהדירות לים. אם תסתכלו היטב, המגדל מזכיר "קובייה הונגרית" במבנה שלו, כאשר הדירות מסודרות ב-6 מקבצים של 3 קומות, העומדות זו על גבי זו, באופן שכל מקבץ של 3 קומות פונה ב-15 מעלות סביב נקודת המרכז של התבנית", אומר דורון אביב.

איזה אלמנטים סביבתיים קיימים בפרויקט?

"מעבר לדירות המיוחדות, הדיירים נהנים גם ממרכז מסחרי יוקרתי, בו יהיו חנויות קונספט של שופרסל, סופר פארם, קולינריה ברמה הגבוהה ביותר וחנויות בוטיק והכל לצרכי היומיום של הדיירים בשכונה. הפרויקט כולל גם בריכת שחייה מפוארת, חדר כושר מתקדם, סאונה ועוד".

מגדל Aviv Limited Edition ברמת אביב. ישר אדריכלים, מערכת וואלה
מגדל Aviv Limited Edition ברמת אביב/מערכת וואלה, ישר אדריכלים

"מעבר לזה, המיקום האסטרטגי באחת מהשכונות האיכותיות ביותר בגוש דן, רמת אביב ג', מאפשר לדיירי הפרויקט להנות במרחק הלכה מחוף הים, קניון רמת אביב , מרכז שוסטר, תיכון אליאנס, אוניברסיטת תל אביב, קאנטרי שכונתי, מתנ"ס רוזין, בנקים ועוד", אומר דורון אביב.

כיצד עיצוב הפרויקט משתלב עם הסביבה האורבנית? האם היו אתגרים בדרך?

לדברי אבנר ישר, "אדריכלות היא שיח תמידי בין סביבה עירונית, אנושית, לבין צורה וחומר. בתכנון הפרויקט היה חיפוש אחר חידוש אדריכלי שיבטא את הסביבה העירונית המשתנה, שהופכת מיום ליום ליותר תוססת ופעילה".

"שכלול הטיפול בנפח המגדל, והדינאמיות הצורנית מציעים איכויות חדשות עבור הדיירים כגון הפניה אופטימלית לנוף, יצירת מרפסות מגוונות ותחושת אינדיווידואליות שאינה קיימת במגדל חזרתי. עבורי, מגדל Aviv Limited Edition, הינו הוכחה לכוחה של האדריכלות, וליכולתה להשפיע ולשנות את סביבתה".

  • עוד באותו נושא:
  • נדל"ן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully