וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

4 כניסות ו-80 דירות חדשות: כך יראה פרויקט דובנוב 18 בתל אביב

25.6.2023 / 16:21

אקו סיטי ובנייני העיר הלבנה יקימו את פרויקט דובנוב 18 בתל אביב, הכולל הריסת בניין בעל 44 דירות והקמת בניין חדש עם 4 כניסות ו-80 דירות חדשות. מה יקבלו הדיירים הותיקים?

הדמיה - פרויקט דובנוב 18 תל אביב. it studio,
הדמיה - פרויקט דובנוב 18 תל אביב/it studio

כוח כפול: החברות בנייני העיר הלבנה ואקו סיטי מדווחות על זכיה במכרז להקמת פרויקט דובנוב 18 בתל אביב.

במסגרת הפרויקט, החברות יהרסו בניין בעל 44 דירות על חלקת שטח של 5 דונם, ובמקומו יקימו בניין חדש עם ארבע כניסות וכ-80 דירות חדשות. על החלקה חלה תכנית רובע 4 ושטחי הדירות החדשות ינוע בין 180-300 מ"ר.

על פי התוכנית של בנייני העיר הלבנה ואקו סיטי, בעלי הקרקע יקבלו דירות גדולות פי 1.5 משטח הדירה הנוכחית, לצד תקציב של 1.5 מיליון שקל לכל דירה עבור שדרוגים.

בנוסף, החברות ישקיעו בתוספת חללים ציבוריים משותפים לטובת דיירי הפרויקט, שימוקמו בקומת הקרקע אל מול גינה פנימית בשטח של כ-580 מ"ר. על פי ההערכות, היקף ההכנסות בפרויקט יעמוד על מעל לחצי מיליארד שקל.

הדמיה - פרויקט דובנוב 18 תל אביב. it studio,
הדמיה - פרויקט דובנוב 18 תל אביב/it studio

אקו סיטי ובנייני העיר הלבנה ידועות בפעילותן הרחבה בתל אביב ומזוהות עם רובעים 3 ו-4. הזכייה בפרויקט דובנוב 18 מצטרפת לזכייה בפרויקט משותף של השתיים במאנה-קצנלסון לפני כחודשיים. לפרויקט מאפיינים דומים, הן בהיקף והן במיקום הגיאוגרפי בקרבה לדובנוב 18.

עומר גוטהולץ, סמנכ"ל התחדשות עירונית, בנייני העיר הלבנה: "לחברת בנייני העיר הלבנה ולחברת אקו סיטי יש עבר עשיר שנים מאחוריהם. היסודות של שתי החברות מצויים בצמיחתה של ההתחדשות העירונית בתל אביב בבניינים לשימור בתחילה שנות ה2000 . החברות חולקות ערכים דומים בחזון ובשאיפה לתכנון מדויק, איכות ביצוע ורמת שירות גבוהה. שמנו לעצמן כיעד אסטרטגי לחדש ולפתח את שכונת גינת דובנוב ואנחנו מתרגשים מהתהליך".

אילי בר, שותף ומנכ"ל משותף, אקו סיטי: "לשמחתנו הפעילות המשותפת של החברות במתחם דובנוב הצליחה ליצור עבור בעלי הדירות בפרויקטים בהם זכינו ערך מוסף משמעותי. מדובר במתחם יוצא דופן במרכז תל אביב שמחייב התייחסות ייחודית בהיבטי הייזום, התכנון והביצוע. אנחנו מביאים במשותף ניסיון מצרפי של מעל 100 פרויקטים בתל אביב ומתייחסים אל הפרויקטים במתחם דובנוב כאתגר מרגש במיוחד. זה הר המידוריאמה של כל היזמים בתל אביב".

את הפרויקט תיכנן וילווה האדריכל גידי בר אוריין. את הדיירים יצגו עו"ד זיו גרומן ואסף שפי ממשרד עורכי הדין גרומן. את היזמים ייצג אורן ארדמן ממשרד שטיינמץ, הרינג, גורמן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully