וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרויקט קדמה בעכו יוצא לדרך: 309 דירות חדשות, חלקן במחיר מופחת

25.6.2023 / 15:53

בהשקעה של למעלה מחצי מיליארד שקל: החל שלב הביצוע בפרויקט קדמה במזרח עכו, הכולל הקמה של 309 דירות חדשות, חלקן מיועדות לזוכים של תכנית 'מחיר מופחת', והיתר תימכרנה בשוק החופשי

שקיעה על עכו. Shutterstock, ShutterStock
שקיעה על עכו/ShutterStock, Shutterstock

חברת הבנייה ש. ברוך מדווחת היום (א') כי החלה בביצוע פרויקט קדמה בעכו, במסגרת מכרז של רשות מקרקעי ישראל להקמת הפרויקט במזרח העיר. עלות ההשקעה הכוללת בפרויקט תחצה את מחצית המיליארד שקל.

הפרויקט יכלול הקמה של 309 דירות חדשות, כאשר חלקן מיועדות לזוכים של הפרויקט הלאומי 'מחיר מופחת' של משרד הבינוי והשיכון, וחלקן מיועדות להימכר בשוק החופשי.

על פי הדיווח, באחרונה ניתן היתר חפירה במתחם, ובקרוב עתידה הוועדה המקומית לאשר את הבנייה במקום. תאריך המסירה של הדירות עדיין לא נקבע בשלב זה.

עכו. ShutterStock
עכו/ShutterStock

לדברי עו"ד יוזוק, ממשרד יוזוק מלכין המלווה משפטית את הפרויקט, "החלטת הממשלה להאריך את כביש 6 הפכה את הפרויקט לאטרקטיבי ביותר, כיוון שמקטע מהכביש עתיד לעבור בסמוך לפרויקט, ולהקל על תושבי האזור להגיע במהירות למרכז הארץ ולדרומה".

לשאלה האם הקיפאון שמאפיין את שוק הנדל"ן בחודשים האחרונים משפיע על פרויקטים בסדר גודל שכזה, השיב עו"ד יוזוק כי "לאור משבר הדיור אנו רואים שדווקא בפריפריה הדירות נמכרות בקצב גבוה משמעותית מאשר באזורי הביקוש, וזאת מאחר ומחירי הדירות באזורים אלה אטרקטיביים ומשקפים הזדמנות קנייה לרוכשים רבים".

  • עוד באותו נושא:
  • נדל"ן
  • עכו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully