וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תוך 3 שנים: 1,230 דירות חדשות בפתח תקווה

25.6.2023 / 11:08

לאחר שהתקבלה החלטת ועדה להיתר ל-20 פרויקטי התחדשות עירונית: חברת קטה גרופ מדווחת כי עד שנת 2026 היא תחל בבניית כ-1,230 דירות חדשות ברחבי העיר פתח תקווה | היקף ההכנסות צפוי להסתכם בכ-2.25 מיליארד שקל

פתח תקווה. ראובן קסטרו
בנייה בפתח תקווה/ראובן קסטרו

1,230 יחידות דיור חדשות בפתח תקווה עד שנת 2026:לאחר שקיבלו את אישורה של הוועדה המקומית, חברת קטה גרופ מודיעה על התקדמות מהותית בפרויקטים של החברה בפתח תקווה, ומכריזה כי עד שנת 2026 תחל בבניית כ-1,230 דירות חדשות בעיר לאחר החלטת ועדה להיתר, ב-20 פרויקטים של התחדשות עירונית. על פי הערכות, היקף ההכנסות של החברה צפוי להסתכם בכ-2.25 מיליארד שקל.

הפרויקטים החדשים של החברה בעיר:

לאחרונה, החברה קיבלה היתר נוסף לשלב ב' במתחם "סוף רוטשילד", פתח תקווה. על פי התכנון, החברה תהרוס במתחם 13 בניינים ב-6 מתחמים נפרדים, בהם 100 דירות קיימות - כשבמקומן ייבנו 300 דירות חדשות בשמונה בניינים חדשים.

בנוסף, החברה החלה בביצוע 2 פרויקטי התחדשות עירונית בשכונת רמת ורבר בעיר, במסגרתם ייבנו 132 דירות חדשות, הצפויים להתאכלס כבר בשנת 2025.

פתח תקווה. ShutterStock
בנייה בפתח תקווה/ShutterStock

רון מנשרוב מרום, ראש תחום התחדשות עירונית בחברת קטה גרופ: "החברה פועלת כשני עשורים בפתח תקווה וכבר אכלסה מעל 1,000 יחידות דיור למגורים בעיר, מתוכן כ-250 יחידות בפרויקטים של התחדשות עירונית. בהתאם לאסטרטגיית החברה ומיצובה כמובילה בעיר, עם 20 פרויקטים שקודמו במהירות לכדי קבלת אישורה של הוועדה המקומית, בימים אלה אנחנו פועלים במרץ לאיתור הזדמנויות אטרקטיביות לייזום וביצוע של פרויקטים בפינוי בינוי ועסקאות קומבינציה בערים מרכזיות נוספות".

קטה גרופ, שהוקמה על ידי גיל קטה לפני כשני עשורים, מנוהלת כיום על ידי בניו. החברה התמקדה בתחילת דרכה בעסקאות קומבינציה ורכישת קרקעות, וכיום חולשת על מספר רב של פרויקטים בתחום ההתחדשות העירונית, קטה גרופ מיצבה את עצמה כחברה מובילה בפתח תקווה ואף עוסקת בפרויקטים בדיור להשכרה ארוכי טווח יחד עם נכסים מניבים נוספים. במהלך 3 השנים האחרונות, החברה מכרה בהיקף של כ-1 מיליארד שקל. סך הנכסים של החברה נאמד בכ-750 מיליון שקל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully