וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"איכות החיים תשתנה מקצה לקצה": המהפכה הגדולה של קדימה-צורן

בשיתוף חברת טופ במרחבי השרון מקבוצת גדי מכלוף

28.6.2023 / 13:08

ההתחדשות העירונית בלב שדות התות של השרון מוכיחה איך משנים לטובה את אופיו של קדימה-צורן יישוב כפרי ותיק, ומעניקים איכות חיים לתושבים החדשים והוותיקים

בווידאו: קדימה-צורן משנה את פניה/עריכה: נועה לוי

מלב ההמולה של גוש דן, עוברת ההתחדשות העירונית גם ללב השרון. היישוב הקהילתי קדימה-צורן צפונית לכפר סבא ורעננה, משנה את פניו. השיכונים משנות ה-60 הולכים ומפנים מקום לבנייה מודרנית.

משפחות צעירות מחד והורים מבוגרים, שרוצים להיות ליד הנכדים, מאידך, מוצאים ביישוב הכפרי בית. זה לא פלא מאחר ובמדד החברתי-כלכלי של הלמ"ס משתייך היישוב לאשכול 8 מתוך 10. גם מערכת חינוך מצטיינת וביישוב שיעור גבוה של אקדמאים.

קדימה-צורן. יח"צ,
היישוב הקהילתי קדימה-צורן צפונית לכפר סבא ורעננה, משנה את פניו/יח"צ
קדימה-צורן. יח"צ,
השיכונים משנות ה-60 הולכים ומפנים מקום לבנייה מודרנית/יח"צ

"אנו רואים בהתחדשות העירונית סמן דרך להתפתחותה של קדימה-צורן ולהגדלת היצע הדיור ביישוב תוך מענה גם לדיירים הוותיקים ביישוב", אומרת קרן גרין, ראש המועצה המקומית.

כעת יוצא לדרך מתחם ראשון ומרכזי מיני רבים ביישוב. מדובר במתחם שהוכרז כמיועד לפינוי על ידי משרד הבינוי ושיכון עוד לפני כ-20 שנה, וכעת יוצא לדרך עם הריסתם של המבנים הישנים. חברת טופ במרחבי השרון מקבוצת גדי מכלוף, תושב העיר, מתחייבת שלא תשקט על שמריה עד שכל היישוב יילך ויתחדש ללא יוצא מן הכלל.

קדימה-צורן. יח"צ,
"אנו רואים בהתחדשות העירונית סמן דרך להתפתחותה של קדימה-צורן"/יח"צ
קדימה-צורן. יח"צ,
כעת יוצא לדרך מתחם ראשון ומרכזי מיני רבים ביישוב/יח"צ

במתחם המשתרע על פני 10.5 דונם נהרסים השיכונים הישנים ובהם עשרות דירות ואת מקומם הולכים ותופסים עשרה בניינים מודרניים בני ארבע, שבע ותשע קומות, הכוללים בסך הכל 224 יחידות דיור בתמהיל מגוון של דירות 5-4 חדרים, דירות גן ופנטהאוזים.

קדימה-צורן. יח"צ,
משפחות צעירות מחד והורים מבוגרים, שרוצים להיות ליד הנכדים, מאידך, מוצאים ביישוב הכפרי בית/יח"צ
קדימה-צורן. יח"צ,
"איכות החיים של הדיירים תשתנה מקצה לקצה"/יח"צ

"בונים כאן שכונה שלמה ומודרנית, וממולה כביש גישה חדש אל היישוב מכביש 4 ואזור תעסוקה היי טקיסטי", אומר מכלוף. "איכות החיים של הדיירים תשתנה מקצה לקצה, גם ברמת החיים וגם בפיתוח הסביבתי. כל הבניינים יהיו מוקפים בגינות נוי וריאות ירוקות".

בשיתוף חברת טופ במרחבי השרון מקבוצת גדי מכלוף

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully