וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חולון ממשיכה להתחדש: על חשבון 36 דירות - יוקם מגדל בן 35 קומות

עודכן לאחרונה: 21.6.2023 / 20:41

יוצא לדרך פרויקט פינוי בינוי של קבוצת אלמוג בחולון, המציע הקמת מגדל בעירוב שימושים בן 35 קומות עם מסחר, 3 קומות משרדים ו-155 יחידות דיור, על חשבון 36 דירות ישנות בשני מבני שיכונים

הדמיה - התחדשות עירונית ברחוב המעפילים בחולון. יח"צ,
הדמיה - התחדשות עירונית ברחוב המעפילים בחולון/יח"צ

בזמן שיא: כשנה בלבד מרגע השגת הרוב הדרוש לקידום התוכנית, הוועדה המקומית לתכנון ובניה חולון מדווחת כי החליטה לאשר את תכנית ההתחדשות העירונית של קבוצת אלמוג ברחוב המעפילים בעיר.

על פי התכנון, לאחר פינוי שני מבני שיכונים עם 36 דירות ישנות, יוקם במתחם מגדל בעירוב שימושים שיתנשא לגובה 35 קומות ויכלול 155 יחידות דיור חדשות, 40% מהן דירות קטנות בגודל של 55-65 מ"ר.

מעבר למגורים, קומת הקרקע בפרויקט תכלול חזית מסחרית ומעליה שלוש קומות משרדים. בעלי הדירות יזכו לשדרוג משמעותי, בצורת דירות חדשות עם תוספת של 25 מ"ר וכן מרפסת, חניה ומחסן. את הפרויקט מתכנן משרד מילוסלבסקי אדריכלים.

הדמיה - התחדשות עירונית ברחוב המעפילים בחולון. יח"צ,
הדמיה - התחדשות עירונית ברחוב המעפילים בחולון/יח"צ

משנה למנכ"ל קבוצת אלמוג אמיר הלר אומר כי "עיריית חולון וכן מהנדס העיר וצוותו נרתמו לקידום התוכנית בזמן שיא של שנה בלבד מרגע הגעה לרוב הדרוש ובכך יתאפשר קידומו ויציאתו לדרך של הפרויקט במהרה. הדבר מעיד על החשיבות שרואים פרנסי העיר בקידום תהליכי התחדשות עירונית ותרומתם לכלל התושבים ולחוסנה של העיר הנמצאת היום במוקד תשומת הלב בכל הנוגע להליכי התחדשות עירונית וקידום פרויקטים במסגרת פינוי בינוי".

"אני צופה שעובדה זאת, לצד מיקומה המרכזי של העיר והגדלת הנגישות לחולון וממנה, יבואו לידי ביטוי ברמות מחירי הדיור ובהגדלת הביקושים הגבוהים ממילא של העיר אשר הנה אחת הערים החזקות והאטרקטיביות באזור המרכז".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully