וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

360 אלף שקל: אמירי זיכרון יעקב תעניק חסות לקבוצת ליגת העל

עודכן לאחרונה: 21.6.2023 / 12:56

החל מהעונה הקרובה, על חולצת קבוצת הכדורגל הפועל חדרה יתנוסס השם של מתחם הקניות והפנאי העירוני, מול החוף וילג', המתרחב בימים אלו עם בנייתם של מגדלי משרדים חדשים, אשר יהוו את מרכז ההייטק החדש של האזור

בלאק פריידי במול החוף וילג'.. הנהלת המתחם מול החוף וילג',
מתחם הקניות והפנאי בחדרה, מול החוף וילג'/הנהלת המתחם מול החוף וילג'

חברת אמירי זיכרון יעקב, שמתחם הקניות והבילויים המפורסם, מול החוף וילג' בחדרה, נמצא בבעלותה, מדווחת כי חתמה על הסכם אימוץ עם קבוצת הכדורגל העירונית, הפועל חדרה, שנמצאת בליגה הבכירה בישראל, ותעניק לה חסות בגובה של 360 אלף שקל.

על פי ההסכם, החל מהעונה הקרובה, על חולצת הקבוצה יופיע השם והלוגו של מתחם מול החוף וילג' בחדרה, המתרחב בימים אלו עם בנייתם של מגדלי משרדים חדשים UNITOWES, אשר יהוו את מרכז ההייטק החדש של האזור.

חברת 'אמירי זיכרון יעקב', מלווה ותומכת בקבוצה מיום עלייתה לליגת העל לפני כ-5 שנים. כעת, אומרים בחברה, עם כניסתם של יוסי מאור ויקיר שוורץ לניהול המועדון, ומתוך הבנה כי המגמה היא לקראת ניהול שקוף יותר ועם שיתוף גדול יותר של הקהילה החדרתית, החליטה החברה להגדיל משמעותית את תמיכתה בהפועל חדרה.

יקיר שוורץ, הפועל חדרה. שלומי גבאי
יקיר שוורץ, הפועל חדרה/שלומי גבאי

איש העסקים יקיר שוורץ, שנכנס לאחרונה לניהול הקבוצה, אמר לאחר החתימה על חוזה האימוץ: "חברת אמירי זיכרון יעקב מלווה את מועדון הפועל חדרה שנים רבות ורואה בקבוצה ערך חשוב לעיר ולתושביה. אני שמח מאוד שלאחר פגישה איתנו הבינו בחברה כי אנו בדרך לבניית מועדון על כל המשתמע מכך, כולל השקעה גדולה במחלקת הנוער ובילדים החדרתיים, והסכימו להגדיל משמעותית את התמיכה. שיתוף הפעולה עם אחד הקניונים המובילים בישראל חשוב מאוד גם עבורנו, זה חיבור של שני מותגים מנצחים ואין לי ספק שמי שירוויחו מכך הם תושבי העיר וחובבי הכדורגל בחדרה".

שיר סולומון, מנהלת שיווק חברת אמירי זיכרון יעקב: "פעילות חברתית על כל גווניה ותרומה לקהילה היא נר לרגלינו. בכל מקום בו פעלנו, חיפשנו את האופן שבו נוכל לשנות ולהשפיע ולהביא ערכים של תרומה לקהילה, חינוך למצוינות ומקצועיות לידי ביטוי. מאחר ואנו רואים בקבוצה הן מקור לגאווה לתושבי חדרה והן עוגן חינוכי למאות ילדים בעיר בחרנו בחברה להדק עוד יותר את שיתוף הפעולה בין הצדדים בשנה הקרובה ואנו מאחלים להפועל חדרה עונת כדורגל מוצלחת נוספת בליגת העל".

  • עוד באותו נושא:
  • נדל"ן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully