וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחד נוסף: איך יראה בית החולים החדש של "אסותא" בראשון לציון?

עודכן לאחרונה: 21.6.2023 / 11:15

הונחה אבן הפינה להקמת בית חולים חדש ונוסף של אסותא בראשון לציון, במבנה בן שש קומות עיליות ושלוש קומות תת-קרקעיות | ייבנה בתשתית "בית חולים חכם" המאפשרת שילוב בינה מלאכותית | חברת דניה תבצע את הפרויקט בתמורה ל-275 מיליון שקל

הדמיה - ביה"ח אסותא החדש בראשל"צ. אסותא מרכזיים רפואיים,
הדמיה - ביה"ח אסותא החדש בראשל"צ/אסותא מרכזיים רפואיים

בהמשך לטקס הנחת אבן הפינה: בית חולים חדש ונוסף של "אסותא" בעיר ראשון לציון יוצא לדרך בהשקעה של מאות מיליוני שקלים. תקופת ההקמה של הפרויקט צפויה להמשך כשנתיים וחצי.

בית החולים יוקם במערב העיר וצפוי להיות גדול פי שלושה מזה הקיים כיום, כשיתפרס על פני כ-30,000 מ"ר בשש קומות עיליות, ושלוש קומות תת-קרקעיות לחניונים.

בית החולים החדש צפוי להיות בחוד הטכנולוגיה הרפואית בעולם, כשיכלול ציוד רפואי חדשני, חדרי ניתוח מתקדמים וייבנה בתשתית "בית חולים חכם" המאפשרת שילוב בינה מלאכותית.

עוד, יכלול בית החולים: מכון דימות מתקדם, מחלקת אשפוז, מרפאות רופאים מומחים, מרכז לבריאות האישה, מכוני דיאליזה, גסטרו ופוטותרפיה מתקדמים, מרכז פיזיותרפיה חדשני ומכון IVF עם הטכנולוגיות החדשניות והמתקדמות בעולם, בנוסף לשירותים נלווים לטובת המטופלים, המלווים והמבקרים, ובהם בית כנסת, קפיטריה ושטחי מסחר.

עובד להן יחד

חברת דניה מדווחת כי תקים עבור רשת "אסותא" גם את בית החולים החדש בראשון לציון, בתמורה לכ-275 מיליון שקל.

פרויקט זה הוא השלישי של החברות, ומצטרף לפרויקט בית חולים אסותא אשדוד, שבוצע בהצלחה על ידי דניה סיבוס עבור קבוצת אסותא וכן לפרויקט אסותא באר שבע שמבוצע על ידי דניה בימים אלה.

העבודות של דניה כוללות בין היתר את ביצוע עבודות השלד, האיטום, הגמר, המערכות האלקטרומכניות, מעטפת המבנה והמעליות בפרויקט. את עבודות החפירה והדיפון בפרויקט זה מבצעת חברת גאודניה, חברת הבת בקבוצת דניה, המתמחה בעבודות גיאוטכניקה ותת קרקע.

את אסותא ייצגו בעסקה, הן בפרויקט אסותא ראשון והן בפרויקט אסותא באר-שבע, עוה"ד יעל נאמן בר-שי ואביב פריאנטי מהרצוג, פוקס, נאמן ושות'.

  • עוד באותו נושא:
  • נדל"ן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully