וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ביציאה הצפונית מנתניה: פורסם מכרז להקמת גשר באורך 140 מטר

עודכן לאחרונה: 20.6.2023 / 16:11

עיריית נתניה פרסמה מכרז להקמת כביש עוקף שיאפשר כניסה ויציאה נוספת לכביש החוף מצפון, לקראת תחילת העבודות על הקמתה של השכונה הצפונית החדשה בעיר, "חוף הזהב", העתידה למנות כ-3,300 דירות

עיריית נתניה, באמצעות החברה לפיתוח נתניה, פרסמה היום (ג') מכרז להקמת חיבור למחלף חבצלת, באמצעות גשר באורך של 140 מטר שיאפשר כניסה ויציאה צפונית נוספת כביש החוף (מלבד איינשטיין) - ובתוך כך יחבר את השכונה החדשה שתקום, "חוף הזהב" שבצפון העיר למחלף חבצלת.

השכונה הצפונית החדשה בנתניה, "חוף הזהב", עתידה למנות 3,300 יחידות דיור, וכבר עכשיו שווקו בהצלחה על ידי מנהל מקרקעי ישראל כ-1,500 דירות, ובגין חלק מהן אף הוגשו בקשות להיתרי בנייה.

העלות המוערכת של הבניית הגשר היא כ-55 מיליון שקל. הצפי לביצוע הוא כ-24 חודשים ממועד העלייה על הקרקע.

פקקים לפני ליל הסדר בכביש החוף במחלף אולגה לצפון, 5 באפריל 2023. שלומי גבאי
כביש החוף/שלומי גבאי

ביצוע הגשר ייעשה בידי החברה לפיתוח ותיירות נתניה, והמימון לעבודות יגיע מרמ"י, אשר הבטיחה את מימון העלויות במסגרת הסכם הגג עליו חתמה עם עיריית נתניה.

נזכיר כי עד לפני שנתיים, האזור עצמו היה שייך למועצת עמק חפר, אולם בתהליך של שינוי גבולות שיזמה הנהלת העיר, הוא הועבר לרשותה של נתניה, לרבות המחלף האמור.

ארז טל, מהנדס העיר: "זה קריטי שייסלל כביש עוקף כזה, כי אנחנו לא מוכנים בשום פנים ואופן שכל תנועת כלי העבודה כגון טרקטורים ומערבלי בטון תעבור דרך שכונת עין התכלת ותושביה יסבלו במשך שלוש שנים במהלך העבודות על השכונה החדשה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully