וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תוך פחות משנה: כמה הרוויחה אפי קפיטל על קרקע בחיפה?

עודכן לאחרונה: 20.6.2023 / 15:04

גם בתקופה בה מספר עסקאות הנדל"ן בירידה: חברת אפי קפיטל מדווחת על מימוש קרקע למגורים בחיפה בסכום של 137 מיליון שקל, המהווה פרמיה של 17 מיליון שקל תוך פחות משנה מהזכייה במכרז בדצמבר 2022

קרקע לבנייה. ShutterStock
קרקע לבנייה/ShutterStock

חברת אפי קפיטל מדווחת היום (ג') על עסקה מוצלחת, לאחר שהצליחה לממש קרקע למגורים בחיפה בסכום של 137 מיליון שקל, המהווה פרמיה של 17 מיליון שקל על הסכום ששילמה במרץ 2023.

מדובר בקרקע למגורים להקמת 387 יחידות דיור במבואות הדרומיים של חיפה (310 יחידות דיור ימכרו במסגרת תוכנית מטרה ו-77 יחידות דיור ימכרו לשוק החופשי) באמצעות חברת פרויקט קשורה (חלק החברה 50%).

חברת הפרויקט זכתה בקרקע בדצמבר 2022, במסגרת מכרז מחיר מטרה של רמ"י והשלימה את הרכישה במרץ 2023. סכום הזכייה, כולל הוצאות הפיתוח, עמד על כ-120 מיליון שקל בתוספת מע"מ.

אלון חבר, המשנה למנכ"ל וסמנכ"ל הכספים של  אפי קפיטל נדל"ן. פוטו סיגל סיגלית יקותיאל,
אלון חבר, המשנה למנכ"ל וסמנכ"ל הכספים של אפי קפיטל נדל"ן/פוטו סיגל סיגלית יקותיאל

הרווח שתרשום חברת הפרויקט נאמד בכ-10 מיליון שקל לפני מס (כאמור, חלקה של החברה 50%). העסקה מותנית בכך שהרוכשת תקבל מימון פיננסי לרכישה וכן ובאישור רמ"י להעברת הזכויות.

אלון חבר, המשנה למנכ"ל וסמנכ"ל הכספים של אפי קפיטל נדל"ן, מציין כי "מימוש הקרקע בחיפה, הינו חלק מהצעדים שאנו מבצעים לטובת חיזוק תזרים המזומנים של החברה תוך ניצול הזדמנות עסקית להביא רווח הון בתקופה קצרה ובמקביל להפחית מינוף פיננסי וריביות. הכסף הפנוי יאפשר לנו לנצל הזדמנויות עסקיות נוספות לטובת פיתוח וקידום פרויקטים ושותפויות קיימים ועתידיים".

  • עוד באותו נושא:
  • נדל"ן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully