וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מטיימס סקוור לתל אביב: ראש מנהל התחבורה בניו יורק תייעץ לפארק עתידים

עודכן לאחרונה: 20.6.2023 / 15:07

כחלק מעבודתה עם עיריית תל אביב, ראש מנהל התחבורה בניו יורק לשעבר תייעץ לפארק עתידים כיצד לשדרג את המרחב הציבורי, לטובת חיבור הפארק לשכונות הסמוכות לו והגברת תחושת הקהילתיות

פארק עתידים תל אביב. רון איילון,
פארק עתידים תל אביב/רון איילון

הנהלת פארק עתידים מדווחת היום (ג') כי הצוות הייעוץ הבכיר שלBloomberg Associates, בהובלת ג'אנט סדיק-קהאן ששמשה בעבר כנציבת מחלקת התחבורה של עיריית ניו יורק - ייעץ לפארק עתידים תל אביב כיצד ניתן לשדרג את המרחבים הציבורים, לטובת חיבור הפארק לשכונות הסמוכות לו ומיקסום המענה לצורכי התושבים המתגוררים בקרבת הפארק.

כנציבת מחלקת התחבורה של עיריית ניו יורק, יישמה סדיק-קהאן תכנית שאפתנית לשיפור הבטיחות, הניידות והקיימות והבטחת מצבם התקין של הרחובות, הגשרים והמעבורות בעיר. בשנים האחרונות, כאמור, היא מובילה תוכנית ייעוץ פרו בונו של Bloomberg Associates ומקדמת יחד עם ראשי ערים מרחבי העולם תכנון ערים חדשני, באמצעות פרויקטים פורצי דרך, שניתן לפתח וליישם אותם באופן מהיר וללא צורך בתקציבי-עתק.

ביוזמת קרן תל אביב, המייצרת שותפויות בין תל אביב לבין פילנתרופיה ישראלית ובינלאומית, נכנסה לפני שנה, העיר תל אביב לתוכנית והצטרפה לערים לשיקגו, מילאנו, פריז, אתונה, לונדון, לוס אנג'לס וערים נוספות בעולם, המפתחות את המרחב הציבורי גם הן בשותפות עם סדיק-קהאן וצוותה.

שיתוף הפעולה הפורה, שכבר נראה במספר מתחמים בעיר, הוביל את מנכ"לית קרן תל אביב, דר' הלה אורן, לשלב גם את פארק עתידים, שבבעלות עיריית תל אביב ואוניברסיטת תל אביב, כחלק מהמתחמים בעיר שמקבלים ייעוץ מסדיק-קאהן וצוותה.

ג'אנט סדיק-קאהן ואייל גרין. יח"צ,
ג'אנט סדיק-קאהן ואייל גרין/יח"צ

ד"ר הלה אורן, מנכ"לית קרן תל אביב : "פיתוח המרחב הציבורי כמקדם שוויון ופלורליזם הוא אחד מהעקרונות המנחים של קרן תל אביב מיום הקמתה. מרחב חכם ומפותח מונע בדידות בקהילה ומקדם יחסים. קידום השותפות עם Bloomberg Associates מצטרף לעשיה הבלתי פוסקת שלנו להפוך את המרחב הציבורי לנגיש, פתוח ומזמין לכולן וכולם.

"יחד עם צוות Bloomberg Associate, קרן תל אביב מאמינה שרחובות העיר חייבים להוות קו משווה, המתפקד כ-"שלוחה" לביתנו, ומאפשר מרחבים אשר ניתן ללמוד בהם, לעבוד, להיפגש, לשמור על השלמות הנפשית והפיזית ולהפיג בדידות באופן השווה לכולן וכולם".

אייל גרין, מנכ"ל פארק עתידים תל אביב: "פארק עתידים תל אביב עובר מתיחת פנים, שדרות מסחריות חדשות, שדרוג הבניינים הקיימים, בניית מגדל חדש מעורב שימושים ועוד. כחלק מהתחדשות הפארק, אנו מעוניינים לשדרג את המרחב הציבורי וסביבת הולכי הרגל, להעצים את החיבור הטבעי לקהילת נווה שרת והשכונות הקרובות ולמקסם את המענה לצורכי התושבים המתגוררים בקרבת הפארק.

"שילוב הפארק בתוכנית הייעוץ המצוינת של Bloomberg Associates, לצד ההתקדמות המשמעותית ביצירת תחבורה נגישה, לרבות הרכבת הקלה וציר קורקינטים ואופניים מפארק הירקון עד לפארק, ויישום עתידי של המחקר בנושא שיפור ההליכתיות של אוניברסיטת תל אביב הקורם עור וגידים, יסייע לנו לקדם את החזון שלנו להפוך לאקו סיסטם אולטימטיבי, גם לעסקים וגם לתושבי הסביבה".

  • עוד באותו נושא:
  • נדל"ן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully