וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דווקא בזמני משבר: קבוצת ריאליטי גייסה 1.7 מיליארד שקל

עודכן לאחרונה: 19.6.2023 / 20:37

מספר חודשים בלבד לאחר שהודיעה על כוונתה להתחיל לגייס, קבוצת ריאליטי הודיעה היום על סגירה מוצלחת בשלב הראשון של הגיוס לקרן השבחת הנדל"ן החמישית שלה, במהלכו גייסה כ-1.7 מיליארד שקל

הבעת אמון של המוסדיים: קבוצת ריאליטי הודיעה היום על סגירה מוצלחת בשלב הראשון של הגיוס לקרן השבחת הנדל"ן החמישית שלה, לאחר שגייסה תוך מספר חודשים בלבד כ-1.7 מיליארד שקל מגופים מוסדיים מובילים - ביניהם מגדל ביטוח, כלל ביטוח, מיטב דש, הראל ביטוח והשקעות, עמיתים קרנות פנסיה וקרנות ההשתלמות למורים.

ריאליטי צפויה להשלים את יעד הגיוס בקרוב, בעיקר ממשקיעים פרטיים וגופי השקעה נוספים, כך שסך הגיוס צפוי להיות בסך כ-2 מיליארד שקל.

הגיוס בולט על רקע האטה משמעותית בשוק הנדל"ן, כולל ירידה בהיקף ההשקעות של משקיעים וקרנות שונות בפרויקטים ורכישות של קרקעות. במסגרת כך, ריאליטי מצטיידת במזומנים שיאפשרו לה לנצל הזדמנויות בשוק ולפעול במהירות להשבחת הנכסים, באמצעות מתודולוגית עבודה ייחודית.

בכוונת הקרן החמישית להשקיע בכ-20-30 פרויקטים בסקטורים שונים בענף הנדל"ן, עם התמקדות בפרויקטים בעירוב שימושים עם דגש על מגורים, ובפיזור גיאוגרפי נרחב במרכז הארץ ובדגש על תל אביב.

תשואה שנתית ממוצעת בשיעור של כ-20%

קבוצת ריאליטי, שבראשה עומדים ד"ר מיכאל ורדי, אסף ורדי ואוהד רוזן, מנהלת מספר קרנות פרייבט אקוויטי ונכסים בהיקף כולל של למעלה מ-12 מיליארד שקל במספר קרנות השקעה וחוב.

הקרן נמצאת בתנופת פיתוח ועד כה השיאה למשקיעיה תשואה שנתית ממוצעת בשיעור דו ספרתי של כ-20%, הנחשב לשיעור גבוה מעבר למקובל בשוק ולאורך השנים משיאה תשואות עודפות על שוק הנדל"ן בישראל.

בין האקזיטים הבולטים שביצעה הקרן בשנתיים האחרונות נמנים מתחם אופיס באזור, בו מכרה 50% מהפרויקט לפי שווי של 245 מיליון שקל למתחם; מתחם התחיה בתל אביב, בו מכרה הקרן 50% מהפרויקט לפי שווי של 375 מיליון שקל; בית מרס ומתחם דיסקונט בדרום תל אביב שנמכרו תמורת 685 מיליון שקל; מרכז הקליטה לב מבשרת במבשרת ציון מכרה ריאליטי את חלקה (62%) לפי שווי של 405 מיליון שקל; וכן פרויקט תאומי הגלים בהרצליה פיתוח, בו מכרה הקבוצה 25% לפי שווי של כ-260 מיליון שקל.

מייסדי קרן ריאליטי: מיקי ורדי, אסף ורדי ואוהד רוזן. טל גבעוני,
מייסדי קרן ריאליטי: מיקי ורדי, אסף ורדי ואוהד רוזן/טל גבעוני

לדברי אוהד רוזן, שותף מייסד קבוצת ריאליטי "הקרן החמישית הוקמה בעיתוי אידאלי לניצול ההזדמנויות שנוצרו, וייווצרו, בעקבות מצב השווקים הנוכחי. השינוי המהיר בשוק ובפרט בשוק הנדל"ן מאפשר לנו להעצים את הנזילות ואת היתרון היחסי של הקרן ולפעול באופן בו אנו צופים שישיא תשואה עודפת למשקיעים. הקרן מתמחה באיתור נכסים או חברות מאתגרים ומובילה אסטרטגיה הממוקדת בהשבחת נדל"ן".

"אנו פועלים עם מתודולוגיית השקעה שפיתחנו לאורך השנים כדי להביא לפתרונות מול רשויות התכנון השונות והרשויות המקומיות ובסופו של תהליך אנו משביחים את הנכסים באופן שיטיב עם האוכלוסייה באזור, הרשות המקומית וכל בעלי האינטרס הקשורים לנס. במיוחד בתקופה זו בה השווקים סוערים, אנחנו גאים על הבעת האמון לה אנו זוכים מהגופים המוסדיים המובילים בישראל ומכל משקיעי הקרן הנאמנים, כפי שבא לידי ביטוי גם בסבב הגיוס הנוכחי".

  • עוד באותו נושא:
  • נדל"ן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully