וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איפה תמצאו דירת גן בפחות מ-2 מיליון שקל?

עודכן לאחרונה: 19.6.2023 / 17:16

הפרויקט החדש בעיר היין באשקלון צפוי לכלול 90 דירות בארבעה בנייני בוטיק בני 7 קומות, מחציתן מיועדות לזוכי פרויקט "מחיר מופחת", והאחרות מיועדות לשיווק בשוק החופשי | בשנים הקרובות צפויות להיבנות בשכונה כ-11 אלף דירות

פרויקט RED של קבוצת אלמוג בעיר היין באשקלון. 3D,
פרויקט RED של קבוצת אלמוג בעיר היין באשקלון/3D

פרויקט RED יוצא לשיווק: קבוצת אלמוג מודיעה היום (ב') על תחילת השיווק בפרויקט החדש שלה בעיר היין אשקלון - פרויקט RED אשקלון, אשר עתיד לכלול 90 דירות בארבעה בנייני בוטיק בני 7 קומות, כשמחציתן מיועדות לזוכי פרויקט "מחיר מופחת" והאחרות מיועדות לשיווק בשוק החופשי.

הפרויקט מתאפיין בתכנון עכשווי המיועד ליצור חוויית מגורים מודרנית ומיטבית לדיירים, עם הקפדה מרבית על רמות התכנון והגימור. אלמוג RED אשקלון יכלול תמהיל מגוון - דירות 3, 4, ו-5 חדרים, דירות גן, ופנטהאוזים. לכל דירה מוצמדים מחסן וחניה. הפיתוח הסביבתי תוכנן בזיקה לפארק הגדול של השכונה בשילוב צמחייה ים תיכונית, כחלק בלתי נפרד מהחוויה היום יומית של הדיירים.

מחיר דירה בפרויקט הינו החל מ-1.9 מיליון שקל לדירת גן 3 חדרים בשטח של כ-78 מ"ר עם גינה בשטח של כ-61 מ"ר. בתקופת המכירה המוקדמת תציע החברה תנאי מימון מיוחדים לרוכשים הראשונים, כאשר מי שתשווק את הפרויקט היא חברת אינהאוס ניהול ושיווק נדל"ן.

שכונת עיר היין: תענה על כל צרכי התושבים

שכונת עיר היין החדשה באשקלון תוכננה כשכונה אוטונומית שנועדה לענות על כל צרכי התושבים, ללא צורך בנסיעה מחוץ לשכונה, ומשלבת בין חיים אורבניים, טבע קרוב וחיי קהילה.

בשנים הקרובות צפויות להיבנות בשכונה כ-11 אלף דירות ומעל ל-800 אלף מ"ר של שטחי תעסוקה ומסחר, אשר יכללו פארק תעשייה חדש ופארק הייטק על שטח של כ-85 אלף מ"ר.

עיר היין ממוקמת בחלקה הצפוני של אשקלון על שטח עצום של כ-4,000 דונם, כאשר כ-150 דונם מיועדים לריאות ירוקות החוצות את השכונה לאורכה ולרוחבה. בחלקה המערבי של השכונה יוקם פארק שישתרע על כ-450 דונם לרווחת התושבים, אשר ישלב שחזור של הנחל שעובר במקום ואלמנטים נוספים של מים.

בשכונה אתר ארכיאולוגי ובו מפעל יין עתיק מהתקופה הביזאנטית שהעניק לעיר אשקלון ולשכונה את שמה.

עיר היין אשקלון. אלי ארמון,
עיר היין אשקלון/אלי ארמון

תושבי האזור נהנים מנגישות גבוהה, כאשר תחנת הרכבת של אשקלון מוקמת בסמוך לשכונה, והמיקום בצפון העיר מאפשר יציאה וכניסה מהירים. צירי התנועה המרכזיים במרחק דקות נסיעה, ומאפשרים עבודה במרכז הארץ.

רקפת להב, סמנכ"לית השיווק של קבוצת אלמוג, אומרת כי "זהו הפרויקט הראשון שלנו באשקלון, עיר שרשמה התפתחות עצומה בשנים האחרונות ונהנית מביקוש גבוה הנובע מנגישות נוחה באמצעות רכבת ורכב פרטי, איכות חיים וקרבה לחוף הים לצד בנייה ענפה של שכונות אוטונומיות עם היצע דירות מגוון. השכונה תוכננה באופן הוליסטי ונותנת מענה לכל הצרכים של תושבים כיום - נגישות, תעסוקה, פנאי, תרבות, ספורט ועוד, כל זה במחיר שצעירים עדיין יכולים לעמוד בו ולהבטיח לעצמם דירה חדשה בשכונה חדשה".

  • עוד באותו נושא:
  • נדל"ן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully