וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלי מעקה: ילדים שוחים על גג בניין מגורים בבני ברק. תיעוד מבהיל

עודכן לאחרונה: 19.6.2023 / 8:50

חוסר אחריות משווע: בסרטון טיקטוק שפרסמה תושבת בני ברק מצולמים שני ילדים קטנים שוחים "בבריכה" מאולתרת על גג של בניין מגורים ישן, ללא מעקה או מחסום שיכול למנוע את נפילתם. צפו בתיעוד המטריד

בפוסט ששיתף אמש עמוד הפייסבוק "חדשות בני ברק" ישנו תיעוד מטריד של שני ילדים קטנים, בגיל בית ספר יסודי, אשר באופן בלתי מתקבל על הדעת שוחים בבריכה מאולתרת ומסוכנת על גג של בניין מגורים ישן בעיר בני ברק, ללא מעקה או מחסום כלשהו שיכול למנוע את נפילתם.

צפו בתיעוד המטריד

מעבר לזה שמדובר בסכנת נפשות עבור שני הילדים שעלולים ליפול למותם מגג הבניין, ישנה גם סכנה לקריסה של גג הבניין הישן על כל דייריו.

תגובות על הסרטון המצולם שהופץ אמש בפוסט בעמוד הפייסבוק של חדשות בני ברק, כאמור, היו לא פחות מזועזעות מהבחורה שצילמה את הסרטון, כשאפשר לסכם את כ-350 התגובות שפורסמו מאז אתמול בביטוי "השם ישמור", כשחלקם אף קוראים לבחורה להתקשר למוקדי החירום ולהתלונן על המקרה.

לדברי אורלי סילבינגר, מנכ"לית ארגון בטרם לבטיחות ילדים, זהו לא המקרה היחיד: "בשבועות האחרונים ראינו מספר מקרים בהם ילדים רוחצים בבריכות מאולתרות, המהוות סכנה של ממש עבור הילדים. יש תקן ברור לבריכות, שלוקח בחשבון את החומר ממנו עשויה הבריכה כדי למנוע פציעה של הילדים, את כמות המים שניתן למלא כדי למנוע קריסה של מבנה וגם את אמצעי הבטיחות למניעת טביעות ילדים. בריכות בנויות חייבות להיות מגודרות למניעת כניסת ילדים ללא השגחה. גגות ומרפסות חייבים במעקה למניעת נפילות. השילוב של בריכה המאולתרת וגג ללא מעקה מוסדר עלולים להביא לסכנת נפילה. אני קוראת להורים, אל תגידו לי זה לא יקרה - נמנעים מבריכות מאולתרות לילדים גם בימים החמים".

פנינו לעיריית בני ברק ולא התקבלה תגובה עד רגע זה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully