וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העיר הצפונית מתרחבת: שיא של עשור במסירת דירות חדשות

עודכן לאחרונה: 18.6.2023 / 17:05

על פי נתוני הלמ"ס בשנת 2022 נמסרו בנהריה 976 יחידות דיור חדשות, נתון המהווה שיא במסירת הדירות בעשור האחרון וגידול של 62% לעומת שנת 2021. לאחרונה נמסרו 304 דירות נוספות בעיר בשכונת קרית יצחק שמיר

הלמ"ס: שיא של עשור בנהריה. למ"ס,
הלמ"ס: שיא של עשור בנהריה/למ"ס

העיר הצפונית, נהריה, ממשיכה להתרחב, כשעל פי נתוני הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה נמסרו 976 יחידות דיור חדשות לרוכשים בעיר בשנת 2022, נתון המהווה שיא במסירת הדירות בעשור האחרון ומהווה גידול 62% לעומת שנת 2021. נתון זה מהווה שיא של עשור במסירת דירות חדשות בעיר.

בין הפרויקטים הגדולים בנהריה, שאחראי לשבירת השיא אשתקד, וכולל סך הכול 892 יחידות דיור, פרויקט The Valley בשכונת קרית יצחק שמיר, מסר לאחרונה 304 דירות נוספות במסגרת השלב השני של הפרויקט, כאשר השלב הראשון של הפרויקט הסתיים ואוכלס בשנת 2022, והשלב השלישי שכולל 272 דירות נוספות צפוי להתאכלס בתחילת שנת 2024

פרויקט דה וואלי, אשר כולל 6 מתחמי מגורים וכ-1,400 דירות המהוות 80% מכלל השכונה החדשה. יזמי הפרויקט הם קבוצת בראל וגשם החזקות, כאשר קבוצת בראל היא גם החברה המבצעת של הפרויקט. השכונה החדשה כוללת מלבד בנייני מגורים גם מוסדות חינוך, פארקים ירוקים, פינות משחק ושבילי אופניים.

פרויקט The Valley בשכונת קרית יצחק שמיר נהריה. יח"צ,
פרויקט The Valley בשכונת קרית יצחק שמיר נהריה/יח"צ

המתחם הראשון, כאמור, אוכלס במהלך השנה האחרונה, והמתחם השני מאוכלס בימים אלה. במתחמים הנותרים תמהיל דירות רחב ומגוון, ביניהם דופלקסים ייחודיים בקומות הקרקע והגג מ-1.3 מיליון שקל לדירת 3 חדרים עם מרפסת.

פרויקט נוסף של חברת גשם בעיר נהריה, הוא פרויקט מגדלי הנשיא בשכונת רסקו החדשה. לפרויקט שני שלבים, פרויקט מגדלים בעלי 15 קומות, ובנוסף בנייני בוטיק בעלי 60 דירות בלבד.

sheen-shitof

הסוד? שחיית חתירה

ביקור קצר בבריכה שינה לי את החיים - וגם לכם זה יקרה

בשיתוף TI SWIM
פרויקט The Valley בשכונת קרית יצחק שמיר. עמית אלדד,
פרויקט The Valley בשכונת קרית יצחק שמיר/עמית אלדד

אסף ערד, סמנכ"ל ההנדסה של גשם החזקות, מסר: "הפרויקט היה מאתגר מכמה בחינות, גם בניית כמות גדולה של יחידות דיור בו זמנית, גם בניה של התשתיות ההיקפיות מסביב לבניינים, ובעיקר תפעול של מסירות בהיקף גדול מאוד. דבר זה הצריך גיוס של כל מחלקת המסירות והבדק של החברה ושימוש במערכות ובטכנולוגיה ייעודית שפיתחה החברה למטרות אלו".

אמנון מחרז, מנכ"ל יזמות בקבוצת בראל ציין כי "קרית יצחק שמיר היא אחת השכונות המבוקשות בעיר, כל הדירות בפרויקט כבר נמכרו והחברה האיצה את הבנייה. ייחודה של השכונה בהיותה שכונה אוטונומית קהילתית במיקום אסטרטגי עם נגישות מעולה לכל מקום בצפון הארץ, באמצעות צירי תנועה מרכזיים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully