וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רמת גן מתחדשת: 198 דירות במגדל מפואר בן 36 קומות

עודכן לאחרונה: 18.6.2023 / 12:33

בהמשך לטקס הריסה מפואר במעמד ראש העיר, חברת אאורה מוציאה לדרך פרויקט התחדשות עירונית ברמת גן הכולל הקמת מגדל בן 36 קומות ו-198 דירות, על חשבון 63 דירות ישנות | עד כה נמכרו כ-45% מכלל הדירות המוצעות לשיווק בפרויקט

מגדל אאורה EMPIRE יוצא לדרך: חברת אאורה מדווחת על התחלת הבנייה בפרויקט שלה ברמת גן. זאת, לאחר שהחברה קיימה אירוע הריסה ותחילת בנייה בנוכחות יעקב אטרקצ'י, בעלים ומנכ"ל אאורה, כרמל שאמה הכהן, ראש עיריית רמת גן, עוה"ד אילן שרקון ותומר שנהר באי כוח הדיירים והדיירים הוותיקים שבאו בהמוניהם לצפות בטקס המרגש.

מדובר בפרויקט התחדשות עירונית הממוקם בפינת הרחובות תמרים ומגדים וציר בן גוריון, ונישא לגובה של 36 קומות. המגדל יכלול 198 דירות חדשות, שיוקמו על חשבון 63 הדירות הישנות, והוא עתיד להתאכלס כבר במהלך 2027.

החברה מדווחת כי עד כה נמכרו כ-50 דירות, שהן כ-45% מכלל יחידות הדיור המוצעות לשיווק בפרויקט, בהיקף כולל של כ-174.5 מיליון שקל. לפרויקט אאורה אמפייר ברמת גן הסכם ליווי פיננסי עם חברת כלל.

הדמיה - מגדל אאורה EMPIRE ברמת גן. viewpoint,
הדמיה - מגדל אאורה EMPIRE ברמת גן/viewpoint

הפרויקט יבנה ככיכר עירונית חדשה המשלבת שטחי ציבור נרחבים, שטחי מסחר ומבני ציבור הכוללים גני ילדים וגנים ירוקים. כמו כן, הדירות בפרויקט יהיו של 3-6 חדרים בהובלת מעצב הפנים ירון טל.

המיקום של המגדל מעניק גישה ישירה לעורקי התחבורה המרכזיים ז'בוטינסקי ובן גוריון, שמובילים ישירות לנתיבי אילון ולכביש 4. תחנת הרכבת סבידור נמצאת במרחק נסיעה קצרה או 15 דקות בלבד ברכיבה על אופניים.

בנוסף, תחנת הקו האדום של המטרו נמצא במרחק הליכה מהמגדל, כך שמתאפשרת גישה נוחה ומהירה עוד יותר לכל מקום במטרופולין הגדול. בסמוך למגדל נמצא קניון אילון, אצטדיון ר"ג ומתחם העסקים עם מאות חברות מובילות בתחום הנדל"ן הביטוח וההייטק ולצידם מגוון מסעדות ומקומות בילוי.

תמונה מטקס הריסה ותחילת בנייה: יעקב אטרקצ'י וכרמל שאמה הכהן. שוקה,
תמונה מטקס הריסה ותחילת בנייה: יעקב אטרקצ'י וכרמל שאמה הכהן/שוקה

לחברה שלושה פרויקטים של התחדשות עירונית ברמת גן, הנמצאים בשלב הבניה, כך שבמקביל לכ-200 יח"ד בפרויקט אמפייר, החברה מקימה 520 יח"ד ברמת חן ו-240 יח"ד בפרויקט הרואה - וסה"כ כ-960 יח"ד בעיר רמת גן לבדה. כמו כן, לחברה פרויקטים נוספים בעיר הנמצאים בשלב התכנון.

יעקב אטרקצ'י, מנכ"ל אאורה: "אנו שמחים להמשיך את תנופת ההתחדשות העירונית בכלל וברמת גן בפרט. מגדל אאורה אמפייר משלב את כל היתרונות שיש לרמת גן להציע במגדל מרשים וגבוה, החולש על כל העיר וקרוב לכל השירותים ומרכזי הבילוי. הפרויקט הוא ייחודי ומהווה שכונה שלמה בתוך המגדל עצמו תוך תשומת לב ומתן ערך משמעותי לדיירים, בהתאם לראיה שלנו להקמת שכונות שלמות עם איכות חיים, דירות ברמה גבוהה, מרחבים ירוקים וגישה נוחה למרכזי בילוי ולכבישים מהירים".

כרמל שאמה הכהן, ראש עיריית רמת גן: "העיר רמת גן לקחה על עצמה להוביל את ההתחדשות העירונית בישראל ברמה הארצית. אנחנו מאמינים שהתחדשות עירונית תורמת לתושבים ולדיירי הפרויקט והיא טובה גם ליזם. במגדל הושקעו מחשבה רבה ויוזמה ואנו שמחים שהוא יוצא לדרך. בסמיכות לפרויקט אנו מקימים תשתיות עירוניות ומסגרות חינוך כך שיחד עם הקירבה לתחנת הרכבת הקלה של הקו האדום, המגדל המרשים והכיכר הציבורית החדשה בלב העיר מהווים בשורה אמיתית לאיכות החיים ומוקד משיכה לאוכלוסייה איכותית ולזוגות צעירים".

התכנון האדריכלי התבצע על ידי כנען שנהב אדריכלים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully