וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בהשקעה של 1.5 מיליארד שקל: 70 קומות בלב הבורסה של רמת גן

עודכן לאחרונה: 15.6.2023 / 10:06

1.5 מיליארד שקל יושקעו בפרויקט ענק שחברת דן נדל"ן מקדמת בימים אלו במתחם הבורסה ברמת גן, הכולל הקמת מגדל בגובה 70 קומות, עם כ-150,000 מ"ר של שטחי משרדים ומסחר. החברה מדווחת כי החתימה את רוב בעלי הנכסים במתחם

הדמיה - מגדל עירוב שימושים בן 70 קומות בבורסה ברמת גן. משרד האדריכלים מילוסלבסקי,
הדמיה - מגדל עירוב שימושים בן 70 קומות בבורסה ברמת גן/משרד האדריכלים מילוסלבסקי

דן נדל"ן, זרוע ההשקעות והנדל"ן של קבוצת דן תחבורה מדווחת כי התקשרה עם 70 בעלי הנכסים בלב מתחם הבורסה ברמת גן לטובת קידום תכנית בינוי רחבת היקף על פני למעלה 5 דונמים, בהשקעה של כ-1.5 מיליארד שקל.

התכנית, שמקודמת על ידי משרד האדריכלים מילוסלבסקי, מציעה הקמת מגדל עירוב שימושים אשר יתנשא לגובה 70 קומות וכולל כ-150,000 מ"ר של שטחי משרדים ומסחר.

לצד המגדל ימשיך פיתוח שטחי ציבור פתוחים לטובת מתחם הבורסה שיתחברו לשטחים נוספים אותם מפתחת עיריית רמת גן. מדן נמסר כי רוב בעלי הנכסים, מתוך 70 כאמור, חתמו מול החברה. את בעלי הנכסים מייצג משרד עו"ד נשיץ-ברנדס.

אזור הבורסה ברמת גן על רקע כיכר המדינה, פארק הירקון והעיר תל אביב. ShutterStock
אזור הבורסה ברמת גן על רקע כיכר המדינה, פארק הירקון והעיר תל אביב/ShutterStock

דן נמצאת בימים אלו בקידום של פרויקטים נוספים בשני מתחמים בבורסה בשטח כולל של כ-50,000 מ"ר של שטחי משרדים ומסחר - העצמת זכויות במגדל המשרדים "בית שאפ" יחד עם הבנק הבינלאומי, פרויקט בו היא מחזיקה ב50% מהזכויות ופרויקט על מגרש נוסף.

אופיר קרני, מנכ"ל קבוצת דן: "החברה רואה במתחם הבורסה ברמת גן מיקום אסטרטגי, וזאת בין היתר נוכח העובדה שעיריית רמת גן הצהירה בתכנית המתאר רג\1800 כי במסגרת השינוי ומתיחת הפנים שתעבור הבורסה, יורחבו ויוגדלו בה זכויות הבניה במטרה להפוך למתחם איכותי הכולל מגורים, פנאי ותרבות לצד תעסוקה ומסחר. לאור זאת, ממשיכה החברה להשקיע ולהרחיב את פעילותה במתחם ולקדם תכניות נוספות, והגדלת זכויות בנכסים בהם היא מחזיקה בבלעדיות ובשותפויות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully