וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רובע אאורה: מגה פרויקט בנתניה - הגדול של החברה עד היום

עודכן לאחרונה: 15.6.2023 / 9:08

צפי הכנסות של כ-3 מיליארד שקל: חברת אאורה תקים רובע אורבני במרכז נתניה. מדובר במגה פרויקט התחדשות עירונית, הגדול ביותר של החברה, הכולל 1,558 דירות ב-11 בניינים חדשים עד 40 קומות

הדמיה - רובע אורבני חדש בנתניה של חברת אאורה. evolvemedia,
הדמיה - רובע אורבני חדש בנתניה של חברת אאורה/evolvemedia

לאחר שקיבלה את אישור הועדה המקומית בעיר להפקדת התכנית - חברת אאורה מדווחת על יציאתו לדרך של פרויקט ההתחדשות העירונית הגדול והמשמעותי ביותר שלה עד היום: הקמת רובע אורבני ענק במרכז נתניה.

הפרויקט, שלהערכת החברה גם נחשב כגדול ביותר בארץ שמתבצע על ידי יזם בודד, כולל הקמת 1,558 דירות חדשות ב-11 בניינים חדשים בני 10-40 קומות, כ-11,000 מ"ר שטחים עיקריים למסחר ותעסוקה, מבני ציבור הכוללים קריית חינוך שלמה עם בית ספר, גני ילדים מעונות, ושטח ציבורי פתוח שכולל פארק ירוק בשטח של 4.5 דונם.

עוד, החברה מדווחת, כי מתוך 392 בעלי הזכויות במתחם, נחתמו הסכמי פינוי בינוי מחייבים על למעלה מ-80% מבעלי הזכויות. להערכת הנהלת החברה, קבלת מתן תוקף לתוכנית צפוי להתקבל עד לתום השנה הנוכחית. על כן, בכוונת החברה להתחיל בשיווק הפרויקט במחצית השניה לשנת 2024.

הדמיה - רובע אורבני חדש בנתניה של חברת אאורה. evolvemedia,
הדמיה - רובע אורבני חדש בנתניה של חברת אאורה/evolvemedia

בחברה מעריכים את ההכנסות מהפרויקט בכ-3 מיליארד שקל, לא כולל מע"מ;

נזכיר כי לאחרונה דיווחה אאורה על הסכם אסטרטגי בין עם הפניקס להעמדת הון עצמי ל-5 פרויקטים של אאורה, כך שבמימוש מלא של ההסכם צפויה להעמיד הפניקס לאאורה הון עצמי בסך כולל של 600 מיליון שקל לפרויקטים.

יעקב אטרקצ'י, מנכ"ל ובעלים באאורה: "הפרויקט בנתניה הוא הפרויקט הגדול, המקיף והמגוון ביותר של אאורה ומסתמן שהוא פרויקט ההתחדשות העירונית הגדול ביותר בישראל כיום. אנו מתכננים ויוזמים בנתניה שכונת ענק מודרנית המשלבת 11 מגדלי מגורים יוקרתיים ומפוארים עם מעטפת עירונית של שטחי מסחר ותעסוקה המשלימים את הפרויקט וכן פארק ירוק רחב ידיים לרווחת התושבים. הפרויקט האטרקטיבי ממוקם בלב העיר נתניה ואף נהנה מהיותו במרחק הליכה מחוף הים".

את אאורה מלווים עוה"ד דוד ג'והן ואיה חכמון ממשרד עו"ד בן-צור קורב, משרד כנען שנהב אדריכלים יחד עם שחר לולב אדריכלים ואת הדיירים הותיקים מלווה עו"ד אילן גלזר ממשרד אילן גלזר ושות'.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully