וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בניגוד לקיפאון בשוק: חברת שתית מדווחת על 28 עסקאות בחודש מאי

עודכן לאחרונה: 14.6.2023 / 12:38

דו"ח הכלכלנית הראשית באוצר לחודש אפריל, שפורסם בימים האחרונים, מציג אמנם ירידה חדה בכמות עסקאות הנדל"ן, עם זאת חברת שתית מדווחת היום כי סגרה בחודש מאי 28 עסקאות ב-6 פרויקטים שונים ברחבי הארץ; יש למה לצפות לקראת הדו"ח של מאי?

הדמיה - פרויקט המשרדים של החברה בטירת הכרמל, TRE. איבולב מדיה,
הדמיה - פרויקט המשרדים של החברה בטירת הכרמל, TRE/איבולב מדיה

חברת שתית מדווחת היום (ד') כי היא חתמה על 28 עסקאות בחודש מאי, זאת למרות תנאי השוק והנתונים האחרונים על ירידה מתמשכת בכמות עסקאות הנדל"ן שבוצעו מתחילת השנה ברחבי הארץ.

העסקאות נעשו ב-6 פרויקטים שונים של החברה: בפרויקט בשכונת נאות אפק בקרית ביאליק, דרך הים בחיפה, רח' אינטרנציונל בחיפה, בפרויקט בטבעון וכן בפרויקט המשרדים החדש של החברה בטירת כרמל, TRE.

"בתקופה כזו, חייבים להיות יצירתיים"

חברת שתית יצאה בחודש שעבר בהטבה מיוחד ללקוחות, המאפשרת להם לבחור את ההטבה שנוחה להם בגמישות מרבית, "שתית Flex". החברה מציעה 4 מסלולים לדיירים לבחירה: הלוואת קבלן ללא ריבית והצמדה; פטור מהצמדת ריבית ומדד עד למסירה; מסלול הנחה מדורג; 15% תשלום בחוזה, והיתרה במסירה; ההטבה תקפה לכל אחד מחמשת הפרויקטים הבאים של החברה.

שלום שטרית, בעלי החברה, מסביר כי "כדי לאפשר ללקוחות ליהנות מההיצע של השוק, אנחנו צריכים להיות יצירתיים. לכן, יצאנו עם הטבה מיוחדת ללקוחות שתאפשר להם לשלוט בהוצאות שלהם ולהגיע לדירה הנכספת שלהם מבלי להמתין".

  • עוד באותו נושא:
  • נדל"ן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully