וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

על דרך נמיר בתל אביב: בניין ישן מפנה את מקומו לחדש ויוקרתי

עודכן לאחרונה: 12.6.2023 / 16:21

אירוע הריסת בניין ישן בן 4 הקומות ו-16 דירות התקיים היום על דרך נמיר בתל אביב והכריז על יציאתו לדרך של פרויקט התחדשות עירונית הכולל הקמת בניין חדש ויוקרתי בן 9 קומות ו-29 דירות; צפו ברגע ההריסה

אירוע הריסת הבניין על דרך נמיר בתל אביב/אגם שביט יזמות בנדל״ן

אירוע הריסת הבניין הוותיק על דרך נמיר בתל אביב התקיים היום (ב') בנוכחות הדיירים, והכריז על יציאתו לדרך של פרויקט התחדשות עירונית של אגם שביט יזמות, המקדמת ומנהלת פרויקטים של התחדשות עירונית.

המבנה הישן, שפונה מכל דייריו וכולל 4 קומות ו-16 יחידות דיור, מפנה את מקומו לבניין מגורים חדש ויוקרתי בגובה 9 קומות ו-29 דירות.

המבנה החדש שיוקם, המלווה בעיצוב ארכיטקטוני מפואר ומפרט טכני עשיר, יציע דירות בגדלים שונים עם מרפסות, בהן גם דירות שני חדרים במחיר של החל מ-2.7 מיליון שקל, יחידת פנטהאוז מפוארת ומרווחת, לובי דיירים מפואר וחנייה פרטית בחניון תת קרקעי.

אירוע הריסת הבניין על דרך נמיר בתל אביב. אגם שביט יזמות בנדל״ן,
אירוע הריסת הבניין על דרך נמיר בתל אביב/אגם שביט יזמות בנדל״ן

הפרויקט ממוקם כאמור על דרך נמיר, בסמוך לצירי התחבורה המרכזיים, בהם תחנת סבידור מרכז של רכבת ישראל, תחנת הקו האדום של הרכבת הקלה, קו m1 בתכנון העתידי של המטרו על ציר דרך נמיר, תחנת האוטובוסים בסבידור ונתיבי איילון. כמו כן, הפרויקט ממוקם במרחק הליכה קצר מכיכר המדינה, הבורסה ברמת גן ועוד.

בעלי חברת אגם שביט יזמות, עו"ד אביב טסה, אמר במהלך אירוע ההריסה: "כל מעמד הריסה הוא מרגש ומיוחד וכאן אנחנו נמצאים בפרויקט ייחודי מאד בסוגו - גם מבחינת היוקרה שלו וגם מבחינת המיקום, שהוא נמצא בנקודה המרכזית התחבורתית הטובה ביותר בישראל ובצפון השקט והיוקרתי של תל אביב, דרומית לירקון ובמרחק הליכה קצר ממרכזי העסקים וההייטק הגדולים של גוש דן. אנחנו גאים להוביל פרויקט שלישי במקביל באותה השנה במרכזה של תל אביב ומודים לדיירים ולרוכשים על הבעת האמון. היום אנחנו בנקודת זמן בה הסתיים המרוץ לקבלת ההיתר ומכאן מתחיל המרוץ לסיום הבניה וקבלת הדירה וזהו רגע משמעותי מאד בכלל התהליך".

לאירוע הריסת המבנה הגיעו בעלי חברת "אגם שביט יזמות בנדל"ן", עו"ד אביב טסה, מנכ"ל החברה, דורון עובד, מנהלת השיווק, שרון רייך, אדריכל הפרויקט שחף זית מ"זית לב אדריכלים", עו"ד המייצגת את הדיירים, עו"ד רוני אייל להב, דיירי הבניין, רוכשי הדירות ועוד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully