וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חברת הנדל"ן הודיעה: אם המחירים בפרויקטים שלנו ירדו, נחזיר כסף לרוכשים

בשיתוף אלקטרה מגורים

13.6.2023 / 15:01

כחלק ממהלך מסקרן שחברת אלקטרה מגורים מקדמת בימים אלו, היא מתחייבת בפני רוכשי הדירות בפרויקטים שלה במרכז הארץ: המחירים בשוק ירדו לאחר הרכישה? נזכה אתכם על ההפרש

אלקטרה מגורים ראשון לציון. הדמיה: 3Division,
אלקטרה מגורים ראשון לציון/הדמיה: 3Division

מי צריך לשבת על הגדר? בחודשים בהם השיח התקשורתי עוסק ללא הפסקה בירידה בקצב מכירת הדירות ובציפייה לירידות מחירים בשוק הדיור, יוצאת אלקטרה מגורים במהלך חדשני ומסקרן שטרם נראה כמותו בישראל.

חברת אלקטרה מגורים מתחייבת בפני רוכשי הדירות כי אם תירשם ירידת מחירים בפרויקטים שלה, היא תחזיר את ההפרש בין המחיר ששילמו על הדירה לבין המחיר המופחת העתידי. בכך, מנסה החברה לתת ביטחון לכל אותם רוכשים פוטנציאלים שיכולים לרכוש כעת דירה, אולם מעדיפים "לשבת על הגדר" ולהמתין לירידה אפשרית במחיר.

את המהלך משיקה אלקטרה מגורים בשלושה פרויקטים במרכז הארץ הנמצאים בשלב הפריסייל שלהם: "אלקטרה לייף סטייל בפארק אפעל" שברמת גן, "אלקטרה לייף סטייל במתחם האלף" שבמערב ראשון לציון ו"אלקטרה לייף סטייל בגבעת שמואל החדשה" שבשכונת רמת הדר בעיר. המהלך מסקרן במיוחד בתקופה זו, מאחר והוא מספק מענה לאחד החששות הגדולים של ציבור הרוכשים הישראלי - "לצאת פראייר" ולשלם היום מחיר גובה יותר ממה שאחרים ישלמו על אותו מוצר בעתיד.

אלקטרה מגורים רמת אפעל. הדמיה: 3Division,
אלקטרה מגורים רמת אפעל/הדמיה: 3Division
אלקטרה מגורים גבעת שמואל. הדמיה: 3Division,
אלקטרה מגורים גבעת שמואל/הדמיה: 3Division

מאלקטרה מגורים נמסר: "אנחנו פוגשים הרבה מאוד אנשים מדי יום במשרדי המכירות שלנו, אשר לרובם יש את היכולת להתקדם כעת לרכישה. אולם, הם חושבים שאם הם ימתינו הם ייהנו בהמשך ממחירים טובים יותר. לכן, אנחנו מבטיחים להם שרכישה היום לא תגרום להם לפספס את ההנחה הפוטנציאלית של המחר, אם תהיה כזו".

בתשובה לשאלה האם המהלך אינו מסוכן מדי עבור החברה, נמסר כי: "לתפישתנו, אין כאן סיכון גדול. יש לנו אמון מלא בפרויקטים של אלקטרה מגורים, אנו לא צופים ירידת מחירים אצלנו ומוכנים להתחייב על כך. המחירים אותם אנו מציעים מתאימים לתקופה ולאיכות הפרויקטים אותם אנו משווקים, במיוחד כאשר מדובר בשלושה פרויקטים הנמצאים באזורים אטרקטיביים ובשלב הפריסייל שלהם. רכשנו את הקרקעות בפרויקטים האלו במחירים המאפשרים לנו לספוג את הירידה, במידה ואכן תתקיים כזו ועדיין לרשום רווח יפה, כך שהסיכון לא מהותי מבחינתנו. עם זאת, עבור הרוכשים המהלך עשוי להיות מאוד מהותי ומשתלם".

לאתר אלקטרה מגורים לחצו כאן>>

בשיתוף אלקטרה מגורים
  • עוד באותו נושא:
  • אלקטרה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully