וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חברת דניה מוציאה לדרך 2 פרויקטים: התמורה - חצי מיליארד שקל

עודכן לאחרונה: 12.6.2023 / 13:24

החברה תבצע את שלב ג' של פרויקט אומאמי בקריית אונו עבור קבוצת קרסו, זאת לאחר ששלבים א' ו-ב' בוצעו על ידי חברה סינית. בנוסף, תקים החברה מלון דירות בן 6 קומות במרינה בהרצליה עבור קבוצת פתאל

הדמיה - פרויקט אומאמי בקרית אונו. 3dvision,
הדמיה - פרויקט אומאמי בקרית אונו/3dvision

חברת דניה מדווחת היום (ב') כי נבחרה לביצוע שני פרויקטי ענק בתמורה מצטברת של כחצי מיליארד שקל: החברה תקים את מלון הדירות החדש של קבוצות פתאל ויצחקי בהרצליה וכן את שלב ג' בפרויקט אומאמי בקריית אונו לקבוצת קרסו, הכולל שני בנייני מגורים בני 31 קומות.

פרויקט מלון הדירות בן 6 הקומות במרינה הרצליה יכלול גם בנייה של חניון תת קרקעי ושטחים ציבוריים, כמו גם עבודות דיפון, חפירה, השפלת מי תהום, עבודות גמר ופיתוח.

התמורה לדניה בגין בניית פרויקט זה צפויה לעמוד על סכום כולל של כ-200 מיליון שקל בתוספת מע"מ כדין. זמן הבנייה צפוי להימשך כ-30 חודשים.

המרינה בהרצליה, מלון ריץ קרלטון יוני 2017. ראובן קסטרו
המרינה בהרצליה/ראובן קסטרו

בנוסף, דניה תבצע את שלב ג' של פרויקט "אומאמי" בקריית אונו עבור קבוצת קרסו, זאת לאחר ששלבים א' ו-ב' בוצעו על ידי החברה הסינית BCEG.

הפרויקט, שיבוצע על ידי דניה כולל שני בנייני מגורים בני 31 קומות, חניון תת קרקעי, מבנה מסחרי ועבודות פיתוח נוספות. התמורה לדניה בגין בניית פרויקט זה צפויה לעמוד על סכום כולל של כ-275 מיליון שקל, בתוספת מע"מ כדין. זמן הבנייה צפוי להימשך כ-60 חודשים.

  • עוד באותו נושא:
  • נדל"ן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully