וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ההזדמנות ל-"בנה ביתך"? מכרז רמ"י בנתיבות מציע מגרשים בהנחה דרמטית

עודכן לאחרונה: 11.6.2023 / 14:51

מתוך 75 שניגשו, פורסמו היום 10 הזוכות במכרז של רשות מקרקעי ישראל בנתיבות המציע מגרשים בעלות הנמוכה בכ-45 אחוזים מתחת לשומת רמ"י. הזוכות במכרז מקבלות זכויות חכירה לבניית 13 צמודי קרקע בעשרה מגרשים בבנייה נמוכה בנווה שרון שבעיר נתיבות

המגרשים בנתיבות שווקו בין 35-45% מתחת לשומת רמ"י. אתר רשות מקרקעי ישראל, צילום מסך
מתוך 75 שניגשו: פורסמו 10 החברות הזוכות במכרז להרחבת שכונה בנתיבות/צילום מסך, אתר רשות מקרקעי ישראל

רשות מקרקעי ישראל מפרסמת היום (א') את ה10 החברות הזוכות במכרז פומבי לרכישת זכויות חכירה לבניית 13 יח"ד ב-10 מגרשים בבנייה נמוכה בשכונת נווה שרון, נתיבות.

למכרז זה הוגשו 75 הצעות, כשהדבר המעניין הוא שבמסגרת המכרז שווקו מגרשים של חצי דונם, בעלות של 35-45% מתחת לשומת רמ"י.

האם זו היא ההזדמנות ל-"בנה ביתך"? נזכיר, מדובר במדיניות ממשלתית בישראל, שבבסיסה הקצאת קרקעות לבנייה של בתים פרטיים צמודי-קרקע, לפי תכנון פרטי של המשתכן.

החברות זוכות במכרז הן: 'גבריאל ווקנין', 'מיכאל טיסמן וכרמית טיסמן', 'צוריאל משה עמיר ורויטל עמיר', 'אהוד יהודה סמנה וישראל שמחון', 'ישראל נסימי ורות נסימי', 'ילנה גולדשטיין וסיביה אזרביץ', 'יעקב שטיינר', 'אוראל ווקנין', 'מישל אטיה ואורנה אטיה' ו-'משה מרסיאנו ודוד מרסיאנו'.

המגרשים ששווקו במכרז מיועדים למגורים צמודי קרקע והם חלק מתכניות שכונת נווה שרון והרחבת נווה שרון מתחם 10,12 בנתיבות.

פירוט ההצעות הזוכות להלן:

פירוט ההצעות הזוכות במכרז רמ"י בנתיבות. רשות מקרקעי ישראל, צילום מסך
פירוט ההצעות הזוכות במכרז רמ"י בנתיבות/צילום מסך, רשות מקרקעי ישראל

תוכנית נווה שרון מתפרשת על שטח של כ-682 דונם בצפון העיר נתיבות ומחולקת ל-5 רובעים כאשר כל אחד מהם מאופיין בבנייה רוויה לאורך הרחובות הראשיים ודירות צמודות קרקע סביב גינות ציבוריות וכן מבני ציבור במרכז כל רובע. התוכנית כוללת מגורים כ-1,676 יח"ד, לצד מבני ציבור, מסחר, תשתית דרכים ושטחים פתוחים.

תוכנית הרחבת שכונת נווה שרון מתחם 10,12 מתפרשת על שטח של כ-604 דונם ממוקמת באזור הצפון מערבי של העיר, בסמוך לכניסה עיר מכיוון כביש 25, גובלת מצפון עם כביש 25, מדרום מזרח עם מתחם 10 ומדרום עם תכנית 'רמות יורם'. פארק בוהו ממוקם מדרום לתוכנית והוא מהווה מקור השראה מהותי לתכנון השכונה.

התוכנית כוללת מגורים של כ-1,020 יח"ד מתוכן כ-950 יח"ד בבנייה רוויה ו-70 יח"ד בבניה צמודת קרקע. עוד בתוכנית שטחי מסחר, תעשיה ותעסוקה, תשתית דרכים, חניון, מוסדות ציבור ושטחים פתוחים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully