וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מגדל מסקרן במיוחד ייבנה בקרוב בר"ג. ולנו יש את כל הפרטים

בשיתוף אאורה

עודכן לאחרונה: 18.6.2023 / 16:06

מגדל אאורה EMPIRE יכלול 36 קומות ו-198 יחידות דיור עם מפרט יוקרתי ועדכני. היכן הוא יוקם וכמה יעלו דירות 3 חדרים? כל הפרטים בפנים

בווידאו: אאורה EMPIRE רמת גן/יח"צ

בלב רמת גן ייבנה בקרוב מגדל מזן חדש; יוקרתי יותר ומפנק יותר, בצמוד לשדרת דקלים פסטורלית. הכירו את מגדל EMPIRE, שיוקם בלב רמת גן, על ציר בן גוריון, בפינת הרחובות שדרות התמרים ומגדים. פרויקט הדגל של אאורה ברמת גן יכלול מגדל מפואר בן 36 קומות עם 198 יחידות דיור, כולל דירות 3, 4, 5, 6 חדרים, דירות גן, מיני פנטהאוזים ופנטהאוזים.

יעקב אטרקצ'י עם ראש עיריית רמת גן כרמל שאמה הכהן. שוקה כהן,
יעקב אטרקצ'י עם ראש עיריית רמת גן כרמל שאמה הכהן באירוע ההריסה/שוקה כהן

בימים האחרונים נערך טקס ההריסה ותחילת הבנייה במעמד ראש עיריית רמת גן, כרמל שאמה-הכהן ובעלים ומנכ"ל אאורה יעקב אטרקצ'י.

"אנו שמחים להמשיך את תנופת ההתחדשות העירונית בכלל וברמת גן בפרט", אמר אטרקצ'י. "מגדל אאורה EMPIRE בציר בן גוריון מספק לדיירים חווית מגורים יוקרתית עם שטחים ציבוריים נרחבים שיספקו לדיירים חיי קהילה ואיכות חיים גבוהה. מגדל אאורהEMPIRE משלב את כל היתרונות שיש לרמת גן להציע במגדל מרשים וגבוה, החולש על כל העיר וקרוב לכל השירותים ומרכזי הבילוי של העיר. הפרויקט הוא ייחודי ומהווה שכונה שלמה בתוך המגדל עצמו תוך תשומת לב ומתן ערך משמעותי לדיירים, בהתאם לראיה שלנו להקמת שכונות שלמות עם איכות חיים, דירות ברמה גבוהה, מרחבים ירוקים וגישה נוחה למרכזי בילוי ולכבישים מהירים".

כרמל שאמה הכהן, ראש עיריית רמת גן, הוסיף: "העיר רמת גן לקחה על עצמה להוביל את ההתחדשות העירונית בישראל ברמה הארצית. אנחנו מאמינים שהתחדשות עירונית תורמת לתושבים ולדיירי הפרויקט והיא טובה גם ליזם. במגדל הושקעו מחשבה רבה ויוזמה ואנו שמחים שהוא יוצא לדרך. בסמיכות לפרויקט אנו מקימים תשתיות עירוניות ומסגרות חינוך כך שיחד עם הקירבה לתחנת הרכבת הקלה של הקו האדום, המגדל המרשים והכיכר הציבורית החדשה בלב העיר מהווים בשורה אמיתית לאיכות החיים ומוקד משיכה לאוכלוסייה איכותית ולזוגות צעירים".

בווידאו: אירוע ההריסה/יח"צ

"פרויקט סופר חשוב ברמת גן"

כל דירה כוללת מפרט יוקרתי ועדכני, והמגדל עצמו כולל מועדון דיירים מפואר, שטחים ציבוריים וחנייה תת-קרקעית. הפרויקט ייבנה ככיכר עירונית חדשה המשלבת שטחי מסחר ומבני ציבור הכוללים גני ילדים, גנים ירוקים ובתי קפה.

האדריכל המוביל את תכנון הפרויקט הוא גיל שנהב, מבעלי משרד האדריכלים כנען שנהב. ניתן לראות את התכנון המוקפד שנעשה גם ברמת הדירות וגם ברמת החללים הציבוריים - כל דירה כוללת מפרט יוקרתי והמגדל עצמו כולל מועדון דיירים ולובי מפוארים. בנוסף, מציע המגדל הייחודי פיתוח סביבתי ירוק וחדשני, עם רחבת כניסה עצומה ושדרת דקלים פסטורלית בצמוד.

אאורה EMPIRE רמת גן - דירת 4 חדרים. יח"צ,
אאורה EMPIRE רמת גן - דירת 4 חדרים/יח"צ
יעקב אטרקצ'י. שוקה כהן,
יעקב אטרקצ'י באירוע ההריסה/שוקה כהן

"אאורה EMPIRE הוא פרויקט סופר חשוב ברמת גן, כי בגובה שלו הוא הופך להיות חלק משמעותי מקו הרקיע. למגדל מגורים כזה יש שתי משימות: כיצד הוא מעטר את קו הרקיע של העיר וכיצד הוא פוגש את הקרקע. בראשון, EMPIRE מייצר גישה של אלגנטיות מאופקת עם עיצוב על זמני. בשני, הוא מייצר אתנחתא עירונית על רחוב בן גוריון, המאפשר הן לדיירים והן לתושבים להנות מהנוכחות של הבניין", אמר שנהב.

אאורה EMPIRE רמת גן - דירת 5 חדרים. יח"צ,
אאורה EMPIRE רמת גן - דירת 5 חדרים/יח"צ
אאורה EMPIRE רמת גן - לובי. יח"צ,
אאורה EMPIRE רמת גן - לובי/יח"צ

מיקום מושלם, עם גישה ישירה לעורקי תחבורה מרכזיים

המיקום המושלם של מגדל EMPIRE בלב רמת גן מעניק גישה ישירה לעורקי התחבורה המרכזיים ז'בוטינקי ובן גוריון, שמובילים ישירות לנתיבי איילון ולכביש 4. תחנת הרכבת סבידור נמצאת במרחק קצר והקו האדום של המטרו יהיה במרחק הליכה. בסמוך למגדל נמצא קניון איילון, אצטדיון רמת גן ומתחם עסקים עם מאות חברות מובילות בתחום הנדל"ן, הביטוח וההייטק, זאת לצד מגוון מסעדות ומקומות בילוי. בנוסף, רמת גן התברכה במגוון מוסדות חינוך ותרבות מהמובילים בארץ. לצד בתי הספר המעולים כמו "בליך" ו"אהל שם", ניתן למצוא גם מרכזי תרבות אייקוניים בקרבת מקום, כמו תיאטרון היהלום, מוזיאון האומנות של רמת גן וקניון איילון.

אאורה EMPIRE רמת גן - דירת 6 חדרים. יח"צ,
אאורה EMPIRE רמת גן - דירת 6 חדרים/יח"צ
אאורה EMPIRE רמת גן. יח"צ,
אאורה EMPIRE רמת גן/יח"צ

"הפעילות שלנו מייצרת ערך מוסף הן לרוכשים והן לעיר עצמה"

הפרויקט מגלם את מהותה של חברת אאורה, שמקפידה לשמור על אופי השכונה תוך מתן ערך משמעותי לדיירים הוותיקים, זאת לצד הקמת שכונות שלמות עם איכות חיים, דירות ברמת גבוהה, מרחבים ירוקים וגישה נוחה למרכזי בילוי ולכבישים מהירים.

"חברת אאורה עומדת בחזית ההתחדשות העירונית בישראל, והפעילות שלנו מייצרת ערך מוסף הן לרוכשים והן לעיר עצמה", סיכם אטרקצ'י. "כמו בכל הפרויקטים שלנו, גם ברמת גן אני מוביל את הפרוייקט באופן אישי, יחד עם צוות מנהלים מקצועי ומנוסה שמלווה אותי שנים ומקפיד על כל פרט ופרט. אפילו אחרי שאאורה הגשימה חלומות לאלפי אנשים, אני לא שוכח מנין באתי, ואני לא שוכח את האנשים עבורם אני בונה".

לפרטים נוספים על הפרויקט לחצו כאן>>

בשיתוף אאורה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully