וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"זהו תפקיד חדש בעל חשיבות רבה, שיסייע להסיר חסמים בשוק"

עודכן לאחרונה: 5.6.2023 / 13:32

שי צפדיה מונה ליו"ר הפורום של חברות הנדל"ן היזמיות בלשכת שמאי המקרקעין. במסגרת תפקידו, יפעל להגברת ממשקי העבודה עם החברות היזמיות, לשם שיפור הליכי תכנון, מיסוי וחקיקה

שי צפדיה. טל גבעוני,
שי צפדיה/טל גבעוני

לשכת שמאי המקרקעין, בראשות נחמה בוגין, מדווחת היום (א') כי שי צפדיה, שותף ומנהל המחלקה המקצועית בקבוצת ריאליטי, יתמנה לתפקיד יו"ר הפורום של חברות הנדל"ן היזמיות בלשכת שמאי המקרקעין.

זה הוא תפקיד חדש בלשכה ובמסגרתו יהיה אמון על הגברת ממשקי העבודה המקצועיים בין חברות הנדל"ן לבין הלשכה, במטרה לפתח ולקדם את השוק, בדגש על היבטים רוחביים שונים כגון, תכנון, מיסוי, חקיקה ועוד.

צפדיה, בעל ניסיון של למעלה מ-20 שנים בשוק הנדל"ן, בעל תואר BA במנהל עסקים, תואר שני במשפטים מאוניברסיטת בר אילן והסמכה בשמאות מקרקעין. בין הפרויקטים הבולטים בהם היה מעורב לאחרונה נכלל הגשת השגות לוועדה הארצית לתכנון ולבניה בנושא מנגנון חישוב היטלי השבחה בסמוך לתחנות המטרו, בטענה כי יוצר עיוות שיוביל לעצירת פרויקטים ולפגיעה בפרויקט המטרו.

נחמה בוגין. ניר שהרבני,
נחמה בוגין/ניר שהרבני

לדברי שי צפדיה: "אני שמח על האמון שקיבלתי מיו"ר הלשכה, נחמה בוגין ומחברי הלשכה. זהו תפקיד חדש בעל חשיבות רבה, שיסייע להסיר חסמים וכשלים בשוק ולסייע לחברות יזמיות לשפר את הליכי העבודה ולהטמיע שיטות עבודה מקצועיות בקרב הגורמים המובילים בענף".

נחמה בוגין, יו"ר לשכת שמאי המקרקעין מציינת: "בשנים האחרונות יש לשמחתי מעורבות הולכת וגוברת של שמאי מקרקעין בתפקידי מפתח בחברות נדל"ן יזמיות. הקמת הפורום הינה חלק מהאסטרטגיה של הלשכה לפעול להעצמת מעמד השמאי ומעורבותו בשוק הנדל"ן. שמחה על כך ששי צפדיה, אחד האנשים המוכשרים בתחום, נעתר לבקשתי לשמש כראש הפורום, אין לי ספק שיחד עם חברי הפורום הנוספים נוכל להוביל תהליכים חשובים לשוק הנדלן ולציבור".

  • עוד באותו נושא:
  • נדל"ן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully